  • 61. Data: 2009-10-31 11:27:18
    Temat: Re: Kłopoty gwiazdy z motocyklem
    Od: zarafiq <z...@p...onet.pl>

    Jasio wrote:
    > Nie, ale można powiedzieć coś na temat budowy, a nie tylko zauważyć
    > oczywisty fakt.
    > Rozwiń więc swoją wypowiedź o zawieszeniu. Tak na 40słów ją rozbuduj,
    > podyskutyjmy produktywnie.
    > Serio. Żadnych pyskówek, wtyków osobistych itp.

    http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2009/07/28/article-0-
    05B9D482000005DC-326_468x443.jpg
    http://extratv.warnerbros.com/images/topstories/9070
    2X1_PITT_B-GR_01.jpg

    W odróżnieniu od pojawiających się w tym wątku wypowiedzi, że ten
    motocykl to cudak albo gówno, pisząc swojego posta miałem nadzieję
    na merytoryczną odpowiedź.

    Motocykl jest do bólu prosty, jedno lusterko, sztywny tył,
    łańcuch, symboliczny tylny błotnik i brak przedniego, krótki
    wydech, nie widzę tylnej lampy, żadnych wskaźników. W tym całym
    zestawieniu dla moich oczu widelec USD jest dysonansem.
    Nie liczę na dyskusję, raczej na prostą odpowiedź, czy jest
    jakakolwiek przesłanka dla takiego wyboru, oprócz oczywiście
    takiej, że konstruktorowi tak bardziej pasowało.

    Pozdrawiam,
    zarafiq

  • 62. Data: 2009-10-31 12:59:11
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Jasio"
    Rozwiń więc swoją wypowiedź o zawieszeniu. Tak na 40słów ją rozbuduj,
    > podyskutyjmy produktywnie.
    > Serio. Żadnych pyskówek, wtyków osobistych itp.

    Ja ja ja wybierz mnie...
    kurwa dopiero 7 słów a temat sie konczy...
    Na chuj w czyms co nie jezdzi USD ??? (dla nie zorientowanych zawiecha ta
    zostala stworzona dla moto torowych w celu zmniejszenia mas
    nieresorowanych).

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 63. Data: 2009-10-31 13:38:49
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 31 Oct 2009 13:59:11 +0100, osobnik zwany Tytus
    wystukał:

> [...]
    > USD ??? (dla nie zorientowanych zawiecha ta zostala stworzona dla moto
    > torowych w celu zmniejszenia mas nieresorowanych).

    żeby ładnie wyglądało? Bo ktoś ma taki kaprys?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 64. Data: 2009-10-31 17:50:36
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Zefir pisze:

    > E tam, on się taki zrzędliwy zrobił odkąd ma customowego Harasia :).

    Nie. Zawsze mnie wkurwialo zrzedzenie na to czy tamto ludzi, ktorzy w
    zyciu nic sami nie zbudowali, nie mieli zadnej wlasnej wizji motocykla
    ktory by mogli zbudowac itp.

    > I pewnie nie wypowiada opinii na temat bułek z pobliskiego sklepu, dopóki
    > sam jakiejś nie upiecze.

    Nie myl pojec. Co innego zrzedzenie na seryjne motocykle ktore moze
    kupic kazdy a co innego to.

    > Uderz w customa/Harleya a Kuczu się odezwie :P.

    Wiesz, nie znam sie na endurakach wiec sie nie odzywam. Nie znam sie na
    zapierdalania po winklach wiec sie nie odzywam.
    Ale w tym temacie wiem to i owo wiec mysle ze mam prawo sie odezwac.
    Czasami.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 65. Data: 2009-10-31 17:51:38
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    zarafiq pisze:

> [...]
    > jakakolwiek przesłanka dla takiego wyboru, oprócz oczywiście
    > takiej, że konstruktorowi tak bardziej pasowało.

    No to taka przeslanka tu zaistniala i sie musisz z tym pogodzic. USD
    jest wizualnie czysty i prosty wiec akurat pasowalo i ch..

  • 66. Data: 2009-10-31 17:56:15
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Kuczu wrote:

    > Nie. Zawsze mnie wkurwialo zrzedzenie na to czy tamto ludzi, ktorzy
    > w zyciu nic sami nie zbudowali, nie mieli zadnej wlasnej wizji
    > motocykla ktory by mogli zbudowac itp.

    A po co mam budować swój motor? Wolę gotową japonię, wciąż mam prawo
    krytykować wygląd każdego napotkanego motocykla, nie trzeba do tego
    mieć swojego customa. Akurat ten motor z wątku jest dla mnie tak
    śmieszny, że nawet nie wiem jak go skrytykować :)

> [...]
    > sie na zapierdalania po winklach wiec sie nie odzywam.
    > Ale w tym temacie wiem to i owo wiec mysle ze mam prawo sie odezwac.

    Wiesz to i owo i masz prawo się odezwać, a ja mam swój gust i mam
    prawo skrytykować wygląd motocykla na który patrzę.

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98

  • 67. Data: 2009-10-31 17:58:16
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Marcin Gardeła pisze:

> [...]
    > krytykować wygląd każdego napotkanego motocykla, nie trzeba do tego mieć
    > swojego customa. Akurat ten motor z wątku jest dla mnie tak śmieszny, że

    Ale gosciowi ktory go dla siebie zamowil sie podoba. Tobie nie musi.

    > Wiesz to i owo i masz prawo się odezwać, a ja mam swój gust i mam prawo
    > skrytykować wygląd motocykla na który patrzę.

    Majac Deauville nie masz prawa krytykowac wygladu zadnego motocykla ;)

  • 68. Data: 2009-10-31 19:08:15
    Od: zarafiq <z...@p...onet.pl>

    Kuczu wrote:
    > USD jest wizualnie czysty i prosty wiec akurat pasowalo i ch..

    Krótko, zwięźle i na temat ;)

    Pozdrawiam,
    zarafiq

  • 69. Data: 2009-11-02 07:02:51
    Od: mmaurycy <m...@v...pl>

    Tytus pisze:
> [...]
    > Na chuj w czyms co nie jezdzi USD ??? (dla nie zorientowanych zawiecha
    > ta zostala stworzona dla moto torowych w celu zmniejszenia mas

    W WSK też było USD przynajmniej wygląda podobnie?

    --
    pozdrawiam
    mmaurycy

  • 70. Data: 2009-11-02 07:33:44
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "mmaurycy"
    W WSK też było USD przynajmniej wygląda podobnie?

    No !!! tylko nie mow mi ze WSK czy WFM nie jezdzily.

    --
    Tytus
    żółte najszybsze