  • 51. Data: 2009-10-30 14:33:17
    Temat: Re: Kłopoty gwiazdy z motocyklem
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    z...@p...onet.pl pisze:

    > Z tyłu zawieszenia brak, a z przodu USD ;)

    No ale co w zwiazku z tym ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 52. Data: 2009-10-30 16:33:07
    Od: z...@p...onet.pl

    Kuczu napisał:
    > No ale co w zwiazku z tym ?

    W zasadzie to nic, uderzyła mnie taka niekonsekwencja.
    Z tyłu klasycznie, a z przodu nowocześnie. Coś a'la
    springer bardziej by mi pasowało.

    Pozdrawiam,
    zarafiq

  • 53. Data: 2009-10-30 18:19:09
    Od: "sanczeski" <j...@w...pl>

    mnie komentarze rozpirzyły:

    --
    sanczes ------Sopot
    gsxf 600 -wydana

  • 54. Data: 2009-10-30 18:30:31
    Od: Lognyrg <j...@p...onet.pl>

    Dokładnie. Jechał jak ostatnia łajza, bez stajlu i polotu.
    Ja na takich uliczkach nie zwalniam poniżej 100km/h i przechodzę między
    puszkami na żyletkę. No ale to trzeba trochę czasu poświęcić na naukę,
    obejrzeć trochę odcinków Ghost Raidera.

  • 55. Data: 2009-10-30 18:40:15
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Lognyrg pisze:
> [...]
    > Ja na takich uliczkach nie zwalniam poniżej 100km/h i przechodzę między
    > puszkami na żyletkę. No ale to trzeba trochę czasu poświęcić na naukę,

    i dlatego nie starcza czasu na pojecie najprostszych zasad odpisywania w
    usenecie, Kolego Gryngol

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 56. Data: 2009-10-30 19:10:37
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Arni pisze:

    > i dlatego nie starcza czasu na pojecie najprostszych zasad odpisywania w
    > usenecie, Kolego Gryngol

    Czy Gryngol to taki Grzybol po tjuningu ?

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 57. Data: 2009-10-30 20:20:00
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    z...@p...onet.pl pisze:

    > W zasadzie to nic, uderzyła mnie taka niekonsekwencja.
    > Z tyłu klasycznie, a z przodu nowocześnie. Coś a'la
    > springer bardziej by mi pasowało.

    No to Tobie by pasowalo. Zbuduj wiec sobie swoj wlasny motocykl po
    swojemu. Twoje prawo. Ten ktory budowal mial taki kaprys i jego sprawa.

  • 58. Data: 2009-10-30 22:21:24
    Od: zarafiq <z...@p...onet.pl>

    Kuczu wrote:

    > No to Tobie by pasowalo. Zbuduj wiec sobie swoj wlasny motocykl po
    > swojemu. Twoje prawo. Ten ktory budowal mial taki kaprys i jego sprawa.

    Oj! Zapomniałem, że customy można tylko bezkrytycznie wielbić.

    Pozdrawiam,
    zarafiq

  • 59. Data: 2009-10-30 22:41:31
    Od: Zefir <zefir77@spamerzy_precz_o2.pl>

    Dnia 30-10-2009 o 23:21:24 zarafiq <z...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Oj! Zapomniałem, że customy można tylko bezkrytycznie wielbić.

    E tam, on się taki zrzędliwy zrobił odkąd ma customowego Harasia :). I
    pewnie nie wypowiada opinii na temat bułek z pobliskiego sklepu, dopóki
    sam jakiejś nie upiecze. Uderz w customa/Harleya a Kuczu się odezwie :P.

    --
    Pzdr.
    Zefir

  • 60. Data: 2009-10-31 09:32:29
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "zarafiq" napisał w wiadomości

    > Oj! Zapomniałem, że customy można tylko bezkrytycznie wielbić.

    Nie, ale można powiedzieć coś na temat budowy, a nie tylko zauważyć
    oczywisty fakt.
    Rozwiń więc swoją wypowiedź o zawieszeniu. Tak na 40słów ją rozbuduj,
    podyskutyjmy produktywnie.
    Serio. Żadnych pyskówek, wtyków osobistych itp.

    --
    Jasio
    vx etz