  • 1. Data: 2009-10-29 18:35:50
    Temat: Kłopoty gwiazdy z motocyklem
    Od: "Sybi" <s...@g...pl>

    http://deser.pl/deser/1,83453,7195087,Brad_Pitt_jech
    al_na_motorze_i_nagle____UPS___WIDEO_.html

    Te szpanerskie motocykle gwiad widac nie bardzo nadaja sie do jezdzenia;)
    --
    Pozdr
    Sybi

  • 2. Data: 2009-10-29 19:09:31
    Temat: Re: Kłopoty gwiazdy z motocyklem
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 29 Oct 2009 19:35:50 +0100, Sybi napisał(a):

    > http://deser.pl/deser/1,83453,7195087,Brad_Pitt_jech
    al_na_motorze_i_nagle____UPS___WIDEO_.html

    Jakby przy każdym takim paciaku motocyklisty było tylu
    'dziennikarzy/kronikarzy' tego wydarzenia, to ogólny poziom jazdy na
    moto wzrósłby mocno - uczucie wstydu każdego kierownika 2oo chyba by
    zrobiło swoje ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 3. Data: 2009-10-29 19:24:12
    Od: Ditron <t...@g...com>

    On 29 Paź, 19:35, "Sybi" <s...@g...pl> wrote:
    > http://deser.pl/deser/1,83453,7195087,Brad_Pitt_jech
    al_na_motorze_i_n...

    > Te szpanerskie motocykle gwiad widac nie bardzo nadaja sie do jezdzenia;)

    no bo jak ma sie to gowno nie przewracac ?

  • 4. Data: 2009-10-29 19:29:56
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Sybi pisze:
    > http://deser.pl/deser/1,83453,7195087,Brad_Pitt_jech
    al_na_motorze_i_nagle____UPS___WIDEO_.html

    > Te szpanerskie motocykle gwiad widac nie bardzo nadaja sie do jezdzenia;)

    Przy tej geometri i z tym laczkiem z przodu to nawet daleko zajechal.

    Chyba ma przerwe w kinematografii, bo po podpisaniu kontraktu by mu na
    to nie pozwolili wsiasc.

    KJ

  • 5. Data: 2009-10-29 19:34:10
    Od: "Karambol" <k...@g...pl>

    Użytkownik "Sybi" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > http://deser.pl/deser/1,83453,7195087,Brad_Pitt_jech
    al_na_motorze_i_nagle____UPS___WIDEO_.html

    > Te szpanerskie motocykle gwiad widac nie bardzo nadaja sie do jezdzenia;)

    Ale cudak:D

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E

  • 6. Data: 2009-10-29 19:41:41
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    KJ Siła Słów pisze:

    > Przy tej geometri i z tym laczkiem z przodu to nawet daleko zajechal.

    Na wszystkim się da jeździć,tylko trzeba umić!!No ale pewnie ABSu nie
    miał:-)
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 7. Data: 2009-10-29 20:24:55
    Od: Nina <n...@g...com>

    On 29 Paź, 19:35, "Sybi" <s...@g...pl> wrote:
    > http://deser.pl/deser/1,83453,7195087,Brad_Pitt_jech
    al_na_motorze_i_n...

    Siara na maksa. Powinien przyjechać do Wawy nauczyć się jazdy w
    korkach.

    --
    Artur
    Zygzak 12

  • 8. Data: 2009-10-29 20:25:53
    Od: Vir <a...@o...pl>

    Sybi pisze:
    > http://deser.pl/deser/1,83453,7195087,Brad_Pitt_jech
    al_na_motorze_i_nagle____UPS___WIDEO_.html

    > Te szpanerskie motocykle gwiad widac nie bardzo nadaja sie do jezdzenia;)

    sądząc po tym, jak go ścięło przy omijaniu tego białego vana i po jego
    uszkodzeniach (naderwany zderzak), to Brat zahaczył go podnóżkiem,
    pewnie mocowanym na sztywno

    --
    Vir
    Duża czarna bawarka i mała czarna japonka

  • 9. Data: 2009-10-29 20:37:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Sybi pisze:
    > http://deser.pl/deser/1,83453,7195087,Brad_Pitt_jech
    al_na_motorze_i_nagle____UPS___WIDEO_.html

    > Te szpanerskie motocykle gwiad widac nie bardzo nadaja sie do jezdzenia;)

    Mamma mia, co to za wydumka?

  • 10. Data: 2009-10-29 20:55:53
    Od: n...@s...com

    On Thu, 29 Oct 2009 21:25:53 +0100, Vir <a...@o...pl> wrote:

    >sądząc po tym, jak go ścięło przy omijaniu tego białego vana i po jego
    >uszkodzeniach (naderwany zderzak), to Brat zahaczył go podnóżkiem,
    >pewnie mocowanym na sztywno

    Nie wiem jakie mial uszkodzenia bialy van, ale IMHO wygladalo ze
    zawadzil kierownica, wyglo mu ja w lewo i sie wyjebal.
    A poza tym to zieeew. Ani grama krwi czy chociaz cycka jego kochanki.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)