    From: "Slawomir Bem" <a...@a...pop.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Klopot, NASK, faktura
    Date: Tue, 11 Feb 2003 20:15:10 +0000 (UTC)

    > Oczywiście zadzwoniłem tam i twierdzą, że faktury wysyłali - listem
    > zwykłym. Ale że poczta ma z nimi umowę i jeśli ktoś nie odbiera, to im
    > odsyłają.

    Jesli wysali listem zwyklym nie maja zadnych podstaw do roszczenia

    > W moim przypadku niczego takiego nie było, więc to znaczy, że
    > faktury dostałem.

    Maja na to dokument? :) skoro listem zwyklym to
    mowiac ni parlamentarnie moga ci skoczyc ...

    > I jeśli chcę się sądzić, to oni już dużo takich spraw
    > wygrali - czyli nie mam szans.

    Bzdura.

    Jesli zaplaciles raz i w momencie wplaty regulamin
    przewidywal oplate jednorazowa, i nie podpisywales ani nie
    placiles faktur pozniej kiedy byl zmieniony regulamin
    na oplate coroczna, czyli nie przyklepales zgody mozesz
    im powiedziec zeby strachy wlozyli miedzy bajki.
    Nie ma podstaw prawnych do roszczeń.

    s.