  • Data: 2003-02-11 17:37:10
    Temat: Klopot, NASK, faktura
    Od: Marcin Nowak <m...@i...pwr.wroc.pl_USUN.TO> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Mam taki problem. Kilka lat temu zarejestrowalem domenę. Wtedy
    płaciło się za to raz. Po pewnym czasie zwinąłem wszystko (łącznie z
    firmą, na którą to było zarejestrowane), ale nie odwołałem rejestracji.
    Zmieniły się przepisy i od kilku lat płaci się za każdy rok. Przez cały
    czas nie dostalem żadnej faktury, a teraz przysłali wezwanie do zapłaty
    za wszystkie lata i postraszyli sądem.

    Oczywiście zadzwoniłem tam i twierdzą, że faktury wysyłali - listem
    zwykłym. Ale że poczta ma z nimi umowę i jeśli ktoś nie odbiera, to im
    odsyłają. W moim przypadku niczego takiego nie było, więc to znaczy, że
    faktury dostałem. I jeśli chcę się sądzić, to oni już dużo takich spraw
    wygrali - czyli nie mam szans.

    Czy ktoś miał podobne doświadczenia i czy mam szansę uniknąć płacenia?

    Marcin
    --
    Marcin 'Chomik' Nowak
    mailto:m...@i...pwr.wroc.pl_USUN.TO