  • Data: 2003-02-12 20:05:43
    Temat: Re: Klopot, NASK, faktura
    Od: Marcin Nowak <m...@i...pwr.wroc.pl_USUN.TO> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2003-02-12 14:15, Użytkownik Sierp napisał:
    > chwila
    > a jakim prawem oni nagle zaczeli pobierac oplaty od ciebie?
    > bez podpisania nowej umowy?! (jezeli piszesz całą prawdę a nie część ;-)

    Dziś obejrzę dokładnie to, co podpisałem kilka lat temu, ale to był
    tylko wniosek o rejestrację domeny. Na tym się mój kontakt z NASK-iem urwał.

    > Teraz jak po roku nie zaplacisz za przedluzenie to ci domena
    > zniknie - nie ma tak ze ciagle na ciebie wystawiaja faktury.

    Zgadza się. Prawdopodobnie mają u siebie bałagan i dopiero teraz
    spostrzegli, że utrzymują domenę, za którą nie dostali pieniędzy. A gdy
    to zauważyli, to wysłali zaległe faktury.

    > IMHO chrzanią glupoty
    > poza tym - wystawiali faktury na _nieistniejaca_ firme, wiec kto
    > ma im teraz zaplacic? ;-)
    > (choc pewnie zalezy jaka to firma byla, ale o tym nie piszesz, a i
    > ja prawnikiem nie jestem)

    To była działalność gospodarcza osoby fizycznej, więc chyba ja
    przejmuję wszystkie zobowiązania. Gdyby to była spółka cywilna albo z
    o.o., to sprawa byłaby czysta - nie ma firmy, nie ma z kim rozmawiać.

    Marcin
    --
    Marcin 'Chomik' Nowak
    mailto:m...@i...pwr.wroc.pl_USUN.TO