  • 71. Data: 2011-05-25 15:54:17
    Temat: Re: Klimatyzacja - pytanie
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kkk" <m...@g...com> wrote in message
    news:4ac6c100-b4fd-42d8-8cf2-97d465e9b057@d28g2000yq
    f.googlegroups.com...

    > Kłamiesz

    > Kłamiesz

    > Kłamiesz

    Kolejne bajki - może poeta powinieneś zostać, co?

  • 72. Data: 2011-05-25 15:55:23
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Przemyslaw Czaja" <p...@p...fm> wrote in message
    > Użytkownik "Jakub Witkowski"

    > E tam, ja wiem, że mam skraplacz jak sito od kamyszków i musiał bym to
    > ustrojstwo wymienić ale koszt jest taki, że opłaca mi się dać raz na dwa
    > lata te 50 zł za 600g r134 - a dziury są takie, że nawet się olej wyciska
    > razem z czynnikiem

    Dyfuzja panie, dyfuzja! :-)))))

  • 73. Data: 2011-05-25 15:59:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> wrote in message

    > Nie wiem jaką próżnię robią te maszyny do klimy ani jaką dokładność ma
    > czujnik.
    > Fakt że nie była to godzina a raczej jakieś 20 minut (automat), a na
    > pomiarze ciśnienia
    > była w tym czasie jakaś pojedyncza cyfra (nie pamiętam jaka) - która się
    > nie zmieniła
    > w tym czasie. Wydruk pomiaru - OK.
    >
    > Ale nawet jeśli miałbyś rację z próżnią (choć nadal wątpię), to
    > podejrzewając dziurę
    > i tak bym jechał od razu na azot 15 atm, bo nie tylko wykaże czy, ale
> [...]

    Problem w używaniu automatycznego sprzętu jest taki, że ogłupia...
    Nie wiesz co się dzieje i dlaczego się dzieje... :-) Była jakaś cyfra, nawet
    nie wiesz jakie jednostki... i jakie powinny być. To bezużyteczne.

    Ja widzisz bawiłem się klimą "ręcznie", użyłem ręcznie włączanej/wyłączanej
    pompy próżniowej z zaworem odcinającym i cyfrowym ciśnieniomierzu
    o zakresie pojedynczych mikonów... Wiem jak trudno jest uzyskać wysoką
    próżnię przy najmniejszej nawet nieszczelności. I właśnie miałem przypadek
    pęknietej rurki aluminiowej która się właśnie doszczelniała w podciśnieniu
    i w zakładzie nie umieli wykryć tego że uchodzi i gdzie uchodzi... Dopiero
    ten cyfrowy ciśnieniomerz pokazał mi dokładnie szybkość utraty próżni
    przy poruszaniu różnych elementów i tak doszedłem do tego skąd uchodzi.
    Jak w kazdej dziedzinie oprócz sprzętu trzeba mieć też jednak głowę i jej
    użyć...

  • 74. Data: 2011-05-26 12:18:58
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 25 Maj, 15:53, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:

    > OK, 14.9% :-))) Lepiej? A o dyfuzji było napisane w podlinkowanym
    > artykule o którym wszyscy tu mówimy, nieuważnie czytasz - nie
    > dziwota że potem nie rozumiesz o czym mowa i głupoty piszesz...

    Ty czytasz uważnie ale niestety rozumiesz bardzo wybiórczo ....
    Ale co tam - ja się z "koniem kopał nie będę" - szkoda czasu
    pzdr

  • 75. Data: 2011-05-26 13:19:13
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-05-23 17:16, Waldek Godel pisze:

    > tak, wiele razy.
    > Jak już kiedyś zaczniesz tankować regularnie własne auto, a nie raz na rok
    > auto tatusia, to też zobaczysz.

    hahahah
    śmieszny jesteś, tak jak ten nieszczelny pistolet
    jak zaczniesz tankować na normalnej stacji to nagle zdarzy się cud i
    pistolet będzie szczelny

  • 76. Data: 2011-05-27 19:33:38
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 23 May 2011 16:52:20 +0200, Olo napisał(a):

    > a widziałeś kiedyś nieszczelny pistolet? ;) haha

    Raczej rzadko widze szczelny.

    --
    ___________ (R)

  • 77. Data: 2011-05-27 19:34:07
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 26 May 2011 13:19:13 +0200, Olo napisał(a):

    > śmieszny jesteś, tak jak ten nieszczelny pistolet
    > jak zaczniesz tankować na normalnej stacji to nagle zdarzy się cud i
    > pistolet będzie szczelny

    Orlen to nienormalne stacje?

    --
    ___________ (R)

  • 78. Data: 2011-05-27 19:49:54
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kkk" <m...@g...com> wrote in message
    e.googlegroups.com...

    > Ty czytasz uważnie ale niestety rozumiesz bardzo wybiórczo ....
    > Ale co tam - ja się z "koniem kopał nie będę" - szkoda czasu

    Czyli nie doczekam się tej obszernej listy samochodów
    które fabrycznie były sprzedawane z klimą ale bez filtra?

  • 79. Data: 2011-05-27 22:08:32
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 27 Maj, 19:49, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:
    > "kkk" <m...@g...com> wrote in message

    > Czyli nie doczekam si tej obszernej listy samochod w
    > kt re fabrycznie by y sprzedawane z klim ale bez filtra?

    Doczekasz się jak _udowodnisz_ że umiesz już czytać ze zrozumieniem.

  • 80. Data: 2011-05-28 05:51:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kkk" <m...@g...com> wrote in message
    m.googlegroups.com...

    > Doczekasz się jak _udowodnisz_ że umiesz już czytać ze zrozumieniem.

    Łaski nie rób - na razie wiem, że tylko bajki umiesz zmyślać.
    Być może zmienię zdanie jak przytoczysz listę aut sprzedawanych
    fabrycznie z klimą bez filtra - jak tego nie zrobisz to zdania nie zmienię.