eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKlimatyzacja - pytanieRe: Klimatyzacja - pytanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.uni-
    stuttgart.de!news.stw-bonn.de!news.netcologne.de!newsfeed-fusi2.netcologne.de!f
    eeder.erje.net!news2.arglkargh.de!news.albasani.net!feeder.news-service.com!pos
    tnews.google.com!q32g2000yqn.googlegroups.com!not-for-mail
    From: kkk <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Klimatyzacja - pytanie
    Date: Wed, 18 May 2011 07:57:35 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 36
    Message-ID: <8...@q...googlegroups.com>
    References: <4...@v...googlegroups.com>
    <iqinnp$3o9$1@news.onet.pl> <iqiu8a$kli$1@inews.gazeta.pl>
    <iqk0u2$kas$1@news.onet.pl> <i...@p...onet.pl>
    <iql0su$psk$1@news.onet.pl> <i...@p...onet.pl>
    <iqls86$acl$1@news.onet.pl> <iqmlv7$hcm$1@news.dialog.net.pl>
    <9...@c...googlegroups.com>
    <i...@p...onet.pl>
    <b...@d...googlegroups.com>
    <i...@p...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 188.33.233.26
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1305730655 21093 127.0.0.1 (18 May 2011 14:57:35 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Wed, 18 May 2011 14:57:35 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: q32g2000yqn.googlegroups.com; posting-host=188.33.233.26;
    posting-account=fbq5ZAoAAADWC5d7L0WTBo_0j-Xv0bE1
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:2.0.1) Gecko/20100101
    Firefox/4.0.1,gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2369158
    [ ukryj nagłówki ]

    On 18 Maj, 16:00, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:

    > Zgadza się - więc jak ktoś lekką ręką toleruje ubytek 15% i się tym
    > nie przejmuje myśląc że tak ma być "bo dyfuzja" to się okłamuje...
    > Ma nieszczelność na złączach lub małe pęknięcie rurki aluminiowej
    > i dlatego mu aż tyle gazu uchodzi. Zwłaszcza jak ktoś ma auta powypadkowe
    > to takie duże ubytki oznaczają naruszenie szczelności zestawu a nie żadną
    > dyfuzję. Wiele osób nie rozumie że auto z takim ubytkiem nie przeszłoby
    > testu próżniowego - pompa próżniowa nie dałaby razy ściągnąć ciśnienia
    > do tych 100-200 mikronów.

    No i tutaj się znowu bardzo mylisz PRAKTYCZNIE :)
    Oczywiście, że zwykle przy ubytku ~10-15%/rok auto przejdzie próbę na
    podciśnieniu. Ciśnieniowa próba też nie zawsze przyniesie rezultat
    przy takim ubytku (zależy od wartości ciśnienia i czasu). Stąd takie
    ubytki są dopuszczalne. Mało tego, ciekawe co byś powiedział na
    szczelny układ, który przejdzie próbę ciśnieniową, a podciśnieniowej
    nie? Pewnie nie wiele - bo to taki przykład _praktyczny_ .Co do
    powyższego o czym piszesz i próbujesz udowodnić to swoje zdanie
    napisałem, bez sensu pisać więcej bo widzę, że Cię i tak "nie
    przegadam". Co do zużycia oleju w sprawnym aucie wyjeżdżającym z
    fabryki to proponuje poczytać choćby instrukcję do Astry II - możesz
    się zdziwić. (taki pierwszy z brzegu przykład). Generalnie jak dla
    mnie to w tym temacie sam mocno fantazjujesz i piszesz teoretycznie -
    do praktyki przy auto-klimatyzacji ma się to nijak. Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: