eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmKlient to był kiedyś pan.... ( felieton )Re: Klient to był kiedyś pan.... ( felieton )
  • Data: 2009-10-25 18:24:23
    Temat: Re: Klient to był kiedyś pan.... ( felieton )
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 25.10.09 18:28, Paweł pisze:
    > Pete wrote:
    >
    >> Po pierwsze: nic mnie nie obchodzą normy, jakie sobie ustalają
    >> producenci paneli LCD. Ja mam mieć sprawny panel. Podczas zakupu nie
    >> podpisujesz chyba umowy na ilość martwych pikseli?
    >
    > w sklepie kupujesz panel *okreslonej* klasy wg. normy ISO-13406-2
    > http://www.lcd4you.pl/norma_iso_134062.php

    I sprzedawca ma to na piśmie, że poinformował mnie o tym przed zakupem?

    >
    >> jeden zepsuty subpiksel oznacza niesprawny wyświetlacz.
    >
    > tylko w panelach okreslonej klasy. chcesz miec gwarancje
    > braku martwych pikseli, to kup panel odpowiedniej klasy
    > za odpowiednie pieniadze.

    Odwrotnie.
    Jeśli sprzedawca nie chce mieć reklamacji, niech handluje towarem
    odpowiedniej klasy.


    --
    Pete

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: