    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Klient to był kiedyś pan.... ( felieton )
    Date: Sat, 24 Oct 2009 22:22:24 +0200

    On Sat, 24 Oct 2009 20:33:01 +0200, Pete wrote:

    >W d... mam ichnie normy.
    >Normy producentów nie dotyczą konsumentów, choć producenci bardzo
    >usilnie propagują tezę, że te normy obowiązują klientów.

    Uwazaj, bo to moga byc normy unijne. Co jeszcze nie znaczy ze prawnie
    obowiazujace, choc sad moze je wziasc pod uwage. Oczywiscie najlepiej
    byloby gdyby producent napisal na opakowaniu "moze byc uszkodzonych do
    5 pikseli".

    >Mi, jako konsumentowi, towar ma działać sprawnie prze4z określony czas.

    Jaki ? i dlaczego wlasnie tyle ? :-)

    >1 wadliwy piksel powoduje, że towar staje się niepełnowartościowy (czy
    >kupiłbyś telefon z bad pixelem???).

    W sumie to nie przeszkadza prawie wcale .. no ale cena musi byc nizsza
    :-)

    >W d... mam ich normy. Szczerze - to nie wierzę w taki wynik ekspertyzy.

    A kto bedzie robil ekpertyze ?
    Pamietaj pierwsza zasade bieglego - kto za jaka ekspertyze zaplaci,
    ten taka dostanie :-)

    J.