    From: Ra <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Klient to był kiedyś pan.... ( felieton )
    Date: Sat, 24 Oct 2009 20:31:34 +0200

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > Oczywiście. Z wyprzedzeniem kilkunastu miesięcy wiesz, że twoj laptop
    > się spali, nasika na niego kot czy spadnie ze stołu na betonową posadzkę.
    ale co to ma to rzeczy ? mogła kupić sprzet z odpowiednim gniazdkiem.
    Napewno są podane wymagania odnośnie sprzętu w instrukcji modemu
    Czy mogę iść do dealera aut żeby mi wymienił auto na inne bo chcę wozić
    jednak więcej osób. Jeżdzę do aso ponad 5 lat i płace niemałe rachunki

    > Zwracam uwagę na słowa "ponad pięciu lat współpracy" czyli pięc lat
    > płacenia rachunków, pewnie niemałych. Istnieją sposoby na pogodzenie i
    > interesów operatora i klienta. Tylko nie wszędzie.

    oczywiście mógł za odpowiednią opłatą wymienić modem na inny ale widać
    nie mają takiej oferty. Koszty nie są przecież zerowe - trzeba zapewnić
    transport, magazynowanie i sprzedaż używanego sprzętu.