    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Klient to by? kiedy? pan.... ( felieton )
    Date: Mon, 26 Oct 2009 22:03:28 +0100

    On Mon, 26 Oct 2009 20:18:14 +0100, Pete wrote:

    >Ale jeśli na lampie jest napis "żywotność 1500h"? a pada po 100h?

    Jak tak obiecano, to umowa jest jasna.

    >Do jednego modelu projektora raczej nie ma lamp o trwałości 50h i 1500h?

    Zarowki to zarowki, a lampy wyladowcze to lampy wyladowcze.
    Ale tu nie chodzi o model, tylko jakie sa wlasciwosci znamienne dla
    tego typu towaru, jesli sie nie umowiliscie dokladnie.

    Jesli sedzia nie bedzie kobieta, to ma szanse biegly go przekonac ze
    rzutnik na droga lampe powinien dluzej swiecic :-)

    >Nie rozmawiamy o gwarancji!!!

    Rozmawiamy o umowie. Czyz nie byla taka ze rzutnik gwarant naprawi w
    razie uszkodzenia przez 24 mies, ale lampe tylko przez 6 ?

    >Nie wiem czy widziałeś kiedykolwiek awarię lampy, ale w 99.99% wiąże się
    >to z efektownym buuuum! :)

    No to problem sie dla klienta utrudnia :-)

    J.