eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmKlient to był kiedyś pan.... ( felieton ) › Re: Klient to by? kiedy? pan.... ( felieton )
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Klient to by? kiedy? pan.... ( felieton )
    Date: Sun, 25 Oct 2009 12:19:37 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 43
    Message-ID: <hc1c8f$sae$1@news.onet.pl>
    References: <hbuqq2$1oo1$1@newsread2.aster.pl> <hbuu0d$me6$1@news.dialog.net.pl>
    <hbv2qq$g0n$1@newsread2.aster.pl> <hbvh89$26p$1@news.dialog.net.pl>
    <r...@4...com>
    <hc189t$utr$1@news.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: 188.33.131.125
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1256469584 29006 188.33.131.125 (25 Oct 2009 11:19:44 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 25 Oct 2009 11:19:44 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <hc189t$utr$1@news.dialog.net.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:983198
    [ ukryj nagłówki ]

    Pete pisze:
    > W dniu 24.10.09 22:22, J.F. pisze:
    >> On Sat, 24 Oct 2009 20:33:01 +0200, Pete wrote:
    >>> W dniu 24.10.09 16:26, Tomaszek pisze:
    >>>> Ale czy Ci się podoba czy nie, normy Cię obowiązują. Może Ci się to nie
    >>>> podobać ( i masz rację! ) ale taka jest norma
    >>>
    >>> W d... mam ichnie normy.
    >>> Normy producentów nie dotyczą konsumentów, choć producenci bardzo
    >>> usilnie propagują tezę, że te normy obowiązują klientów.
    >>
    >> Uwazaj, bo to moga byc normy unijne. Co jeszcze nie znaczy ze prawnie
    >> obowiazujace, choc sad moze je wziasc pod uwage. Oczywiscie najlepiej
    >> byloby gdyby producent napisal na opakowaniu "moze byc uszkodzonych do
    >> 5 pikseli".
    >
    > To, co sobie poddostawcy normują normami (nawet europejskimi), mnie jako
    > konsumenta nie musi dotyczyć.
    > Chyba, że sprzedaż wszystkiego, co ma piksele, będzie wiązało się z
    > pisemną umową na max. n badpikseli.
    >
    >>
    >>> Mi, jako konsumentowi, towar ma działać sprawnie prze4z określony czas.
    >>
    >> Jaki ? i dlaczego wlasnie tyle ? :-)
    >
    > 2 lata. Ustawa.


    Nie, przez dwa lata możesz składać reklamację, jeśli produkt miał
    wady w momencie kupna. Nijak nie wynika z tego, że produkt ma działać
    dwa lata. To zależy od produktu. Co do niektórych można uznać, że
    produkt sprawny=produkt działający minimum przez dwa lata i jeśli w tym
    czasie coś się w tym (telewizorze na przykład) popsuje, to znaczy że
    produkt miał wadę, bo się zepsuł wcześniej niż powinien (zastosowanie
    uszkodzonej części itp.).

    Ale jest też wiele produktów, które mogą się zużyć w trakcie tych 2
    lat i nie oznacza to niezgodności (np. żarówka, bateria, ubranie (jak Ci
    się skarpetki po kwartale przetrą, to reklamujesz?) i wiele innych.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: