  • Data: 2022-07-31 20:17:43
    Temat: Re: Klej przewodzący
    Od: pueblo <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Teraz zauważyłem. Ktoś ci chce pomóc. Nie napisał żebyś się jebał na koszt państwa,
    spierdalał na bambus itd. Udzielił jakiejś rady związanej z tematem. A ty zamiast
    podziękować za zainteresowanie po chamsku jedziesz że nie umie cytować. W takiej
    sytuacji napisze ci że chuj ci w dupę i kamieni kupę. I że na mnie nie licz że kiedyś
    pomogę. Bo zwyczajnie nie jesteś tego wart. A z drugiej strony chamie w netykiecie
    napisali że masz własnym imieniem i nazwiskiem się podpisywać.

    Zenek, ty lepiej idź do kościoła, bo chyba jeszcze nie byłeś, poczytaj
    encyklopedię, spierz żonę - czy co tam jeszcze lubisz.

    Kawał dorzucę dla ciebie Zenek.
    Przychodzi Zenek Cepelinder do fryzjera i mówi:
    -niech mnie pan krótko opier..li
    -ty chuju!

    Tak, najlepiej idź do fryzjera - lepiej się poczujesz.