  • Data: 2022-07-31 23:36:46
    Temat: Re: Klej przewodzący
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Teraz zauważyłem. Ktoś ci chce pomóc. Nie napisał żebyś się jebał na koszt państwa,
    spierdalał na bambus itd. Udzielił jakiejś rady związanej z tematem. A ty zamiast
    podziękować za zainteresowanie po chamsku jedziesz że nie umie cytować. W takiej
    sytuacji napisze ci że chuj ci w dupę i kamieni kupę.

    Jak by mi ktoś dupą i pierdzeniem odpowiedział na pytanie, to bym go
    kopnął gumofilcem, nawet jeśli odpowiedź będzie prawidłowa.

    Wiem, że tego nie rozumiesz.

    > I że na mnie nie licz że kiedyś pomogę. Bo zwyczajnie nie jesteś tego wart. A z
    drugiej strony chamie w netykiecie napisali że masz własnym imieniem i nazwiskiem się
    podpisywać.

    Dowodem, że tego nie rozumiesz, jest twoje odpowiadanie z cytowaniem
    czyjegoś podpisu lub sygnaturki. Jeszcze do niedawna był za to PLONK,
    rozumiejąc netykietę a ty to robisz ZAWSZE, znaczy zawsze plujesz na
    kogoś w odpowiedzi i nie widzisz w tym nic złego.

    Pominę już cytowanie CAŁEJ odpowiedzi i braki w odpowiedzi na część
    zdania do której się odnosisz, zwyczajnie (nie że nie umiesz) OSRYWASZ w
    ten sposób każdego, kto potrafi odnieść się do każdego zdania osobno ale
    ty wolisz nasrać i spierdolić i jeszcze pyszczyć że tak powinno być :]

    Jak zwykle nie masz nawet promila racji i zwyczajowo możesz wypierdalać :]

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>