  • Data: 2010-03-24 21:37:52
    Temat: Re: Kleber Dynaxer HP2 - jakie opinie?
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:p7dd5rzx7rpp$.38lz7uvqn8oc$.dlg@40tude.net...

    > Czy ktos jezdzi na oponach Kleber Dynaxer HP2? Opinie na ich temat sa

    Jeździłem na kleberach przez niespełna dwa lata i całkiem przyzwoicie
    zachowywały się i na suchym i na mokrym (porównywalnie do pirelli a na
    mokrym lepiej od goodyearów, które ujeżdżałem na tym samym aucie). Niestety
    z trwałością nie było najlepiej - i nie mówię o zużyciu, bo bieżnik był OK,
    co o trwałości ścianek bocznych. Jedna nie przeżyła spotkania z dziurą,
    dokupiłem więc inną (taką samą), ale kolejna dziura załatwiła znów sprawę,
    potem na dwóch osiach miałem różne przez jakiś czas (klebery, jako starsze,
    z tyłu) i sprzedałem auto. Być może akurat ten model (HP2) ma lepsze boki,
    jeśli tak, to powinieneś być zadowolony. Dodam, że z żadnymi innymi oponami
    nie miałem takich przygód, więc to nie wina samochodu ani kierowcy, może
    zwykły pech czy zbieg okoliczności.

    --
    Yogi(n)