  • Data: 2016-06-28 18:45:43
    Temat: Re: Kleber Dynaxer HP2 - jakie opinie?
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 24 marca 2010 15:10:27 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:
    > Czy ktos jezdzi na oponach Kleber Dynaxer HP2? Opinie na ich temat sa
    > skrajnie rozne
    Ja miałem takie opony przez jeden sezon. Według mnie zupełnie w porządku się
    zachowywały. Nie podobał mi się wygląd - mają jakieś takie wypukłe boki, kojarzą mi
    się z "balonami" od traktora, ale to sprawa gustu.
    Jedna opona mi się rozwarstwiła, ale jechałem tak na oko ze 100 kg przeładowany
    jakieś 150 km.
    Jacek