  • 11. Data: 2010-05-21 06:24:18
    Temat: Re: Klawiatura i mysz bezprzewodowa - problemy z zakłóceniami
    Od: "VSS" <n...@v...pl>

    qwerty wrote:
    > Użytkownik "n...@v...pl" <n...@x...vp.pl> napisał w wiadomości grup
    > Ma ktoś jakiś pomysł lub spotkał się z
    >
    > Zbadaj widmo częstotliwości odbiornika klawiatury/myszki.

    i czym ma to zbadać ? najprostszy analizator widma w pasmie GHz kosztuje
    kilknaście tysięcy PLN.

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 12. Data: 2010-05-21 06:46:59
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "qwerty"
    >Każda komunikacja bezprzewodowa jest na określonej częstotliwości.

    No doprawdy niesamowite.

    >Wystarczy
    >sprawdzić/dowiedzieć się na jakiej i ustalić co innego nadaje na tej
    >częstotliwości.

    Napieraj. Jak sprawdzisz "widmo częstotliwości" (co by to nie było)
    _odbiornika_?

    --
    [------------------------]
    [ K...@e...eu.org ]

  • 13. Data: 2010-05-22 08:13:33
    Od: Leszek <l...@p...onet.pl>

    xantos pisze:
    > spróbuj przedłużacz usb ,u mnie dopiero to pomogło ,
    > bo próbowałem tak jak piszesz powyżej i nic to nie Dualo.

    U mnie też pomógł przedłużacz USB (odbiornik leży teraz na biurku, mniej
    niż 1 m od myszki i klawiatury, a myszki są dwie bezprzewodowe i obie
    działają).

  • 14. Data: 2010-05-22 08:29:17
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Leszek" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    > U mnie też pomógł przedłużacz USB (odbiornik leży teraz na biurku, mniej niż 1
    > m od myszki i klawiatury, a myszki są dwie bezprzewodowe i obie działają).

    To nie lepiej użyć przewodowego zestawu? :)

  • 15. Data: 2010-05-22 08:47:15
    Od: Olek <a...@d...pl>

    On 2010-05-20 22:27, n...@v...pl wrote:

    > Zrobiłem inny myk - wetknąłem odbiornik w port USB w monitorze i jest
    > duuuuużo lepiej aczkolwiek nie jest tak jak być powinno. Zaczynają mnie
    > irytować te bezprzewodowe zestawy.
    >
    > BTW. Sterte gazet usunąłem - wpływu nie zaobserwowałem. Żaden telefon
    > także nie pojawił się - ani u sąsiada (pytałem). Powoli zaczyna mi
    > brakować pomysłów. Chyba skończy się tym, że zestaw bezprzewodowy komuś
    > sprezentuje a sam przeprosze się z kabelkiem.
    >
    > Pozdr.
    > J.

    a więc logicznie rzecz biorąc - jeśli odbiornik podłączony bezpośrednio
    do komputera szwankuje, a podłączony dalej od obudowy (np. na kablu)
    zachowuje się lepiej, problemu szukałbym w samym komputerze - a więc
    jakiś podzespół emituje podobne pasmo częstotliwości.

    Zrób doświadczenie - kup przedłużacz USB (zwykły kabel zakończony
    gniazdkiem) i podłącz odbiornik na odległość - jest lepiej, teraz
    zbliżaj do komputera i obserwuj zachowanie myszy...

    pozdr
    Olek

  • 16. Data: 2010-05-22 09:55:42
    Od: "tygryseek" <t...@t...pl>

> [...]
    > zachowuje się lepiej, problemu szukałbym w samym komputerze - a więc jakiś
    > podzespół emituje podobne pasmo częstotliwości.

    Szukając przyczyny u sibie wymieniłem ,płytę główną ,pamieci ,zasilacz
    ,grafikę , został procesor.
    Natomiast w laptopie myszka działa bez problemu.