  • Data: 2013-11-27 22:19:28
    Temat: Re: Klawiatura czy wyświetlacz?
    Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-11-27 20:02, RadoslawF pisze:

    > Skoro tak uważasz. Dla mnie to jedyny realny sposób.

    Dla Ciebie pewnie tak, skoro tak mówisz, natomiast ja ewidentnie nie mam
    ręki do takich robótek, no i nie przewiduję jakichś wydatków finansowych
    skoro telefon jest na gwarancji..

    > Tyle że co brak styku jednego piksela może mieć wspólnego z
    > niewłaściwym działaniem części membrany dotykowej ?
    > Ale masować oczywiście możesz, i tak ten telefon jest
    > prawdopodobnie do wyrzucenia.
    >

    > Pozdrawiam

    Nie wiem, naprawdę nie mam pojęcia na czym to polegało, ale widziałem
    jak facet to robił. Włączał monitor od kompa, dociskał punkty na ekranie
    zaostrzonym ołówkiem, wyłączał no i koniec końców naprawił monitor.