  • Data: 2013-11-28 23:14:48
    Temat: Re: Klawiatura czy wyświetlacz?
    Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-11-27 23:21, Tomek pisze:

    > Tak, zyskasz. Przede wszystkim czas i pieniądze zaoszczędzone na
    > dojeździe do serwisu. Nie musisz mieć też wypełnionej karty
    > gwarancyjnej, wystarczy jakikolwiek dowód zakupu. Gdybyś zakupił w
    > czasie krótszym niż 180 dni, to bez widocznych śladów świadczących o
    > uszkodzeniu mechanicznym, zakłada się, że usterka występowała już w
    > dniu zakupu. Więcej na http://sprzedaz.konsumencka.edu.pl/niezgodny.html

    Niestety, dopiero na miejscu dowiedziałem się że taką formę reklamacji
    można składać tylko na piśmie... Oczywiście w sklepie Komputronika nie
    ma żadnych druków, ani sprzedawca nie garnie sie do informowania klienta
    jakie dane trzeba wpisać w takim piśmie, tak że siłą rzeczy
    zareklamowałem tradycyjnie, czyli na gwarancję producenta.