  • 21. Data: 2013-02-16 17:55:29
    Temat: Re: Klawiatura
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    > "$heikh el $hah" 511ddaea$0$1210$6...@n...neostrada.pl

    > Od kilku lat są klawiatury zasilane bateriami słonecznymi. :)
    > Chyba z myszami jest podobnie.

    A od kilkudziesięciu kalkulatory, co nie znaczy, że w pokoju mam słońce,
    albo chociaż jasno - matryca TruBrite spowodowała, że zasłony mam
    zaciągnięte na całej szerokości okien, a i drzwi na balkon dodatkowo
    przyciemniłem osobnymi zasłonkami. :)
    Choć nad stanowiskiem dowodzenia Internetem mam żarówkę Sollux, więc
    pewnie by się sprawdzało, o ile w klawisze byłby wbudowany akumulatorek
    ładowany tymi bateriami. ;)

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 22. Data: 2013-02-16 23:25:11
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 15/02/2013 6:51 AM, $heikh el $hah wrote:

    > Za urządzenia wskazujące trudno jest przepłacić. Jest to możliwe chyba
    > tylko w przypadku modeli "dla graczy", ale że sam też nie gram, to ten
    > segment mnie nie interesuje (aczkolwiek wiem, że ceny bywają kosmiczne).
    > Jeśli dużo nie piszesz, to coś do stówki z M$ powinno Ci wystarczyć.
    > Bezprzewodowe dają duży komfort, ale tu się trzeba liczyć z większym
    > wydatkiem, żeby działały jak kablowe, a wymienianie baterii nie było
    > uciążliwe (w tańszych padają częściej niż swego czasu gadu-gadu).
    > M$ 800 wygląda rozsądnie, ale nie mam pojęcia jak się sprawuje na tle np.
> [...]

    Dzieki wszystkim za dobre rady. ;)
    Wlasnie kupilem on-line 'Microsoft Wireless Desktop 3000' (spodziewam sie w
    srode) mam nadzieje ze bedzie dzialala dlugo i szczesliwie.
    W gry nie gram, duzo nie pisze wiec powinno styknac, licze na kilkumetrowy
    zasieg i bede zadowolony.

  • 23. Data: 2013-02-17 02:44:31
    Od: Filip <f...@f...pl>

    On 16-02-2013 23:25, 2late wrote:

> [...]
    >--
    >2late(TM) Outspace Communication Inc.(R) 1999*2012(C)
    >Stupidity, like virtue, is its own reward

    Ja na Twoim miejscu kupiłbym starszą A4 tech jaka była w pierwszych
    zestawach bezprzewodowych. Niesamowity komfort. Nigdy nie widzialem lepszej
    tradycyjnej klawy, ktora nadaje sie do szybkiego pisania.

    -----------------------------------
    Twoje źródło informacji na temat serii Grand Theft Auto! http://swiatgta.pl

    Filip454 = Filip dla nieuświadomionych

  • 24. Data: 2013-02-17 06:10:03
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-02-17 02:44, Filip pisze:

    > Ja na Twoim miejscu kupiłbym starszą A4 tech jaka była w pierwszych
    > zestawach bezprzewodowych. Niesamowity komfort. Nigdy nie widzialem lepszej
    > tradycyjnej klawy, ktora nadaje sie do szybkiego pisania.

    A ile takich klawiatur (bezprzewodowych) widziałeś?
    Bo ja, poza polskimi, pracowałem oczywiście na niemieckich i szwedzkich.
    Dobrze zrobił, bo generalnie M$ na tym polu rządzi od samego początku.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 25. Data: 2013-02-17 10:23:06
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 17/02/2013 1:44 AM, Filip wrote:

    > Ja na Twoim miejscu kupiłbym starszą A4 tech jaka była w pierwszych
    > zestawach bezprzewodowych. Niesamowity komfort. Nigdy nie widzialem lepszej
    > tradycyjnej klawy, ktora nadaje sie do szybkiego pisania.

    Widze ze czekales do ostatniej chwili z dobra rada, nie spodziewales sie ze
    kupie w sobote w nocy. ;)

  • 26. Data: 2013-02-17 23:53:11
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-02-17 10:23, 2late pisze:

    > Widze ze czekales do ostatniej chwili z dobra rada, nie spodziewales sie ze
    > kupie w sobote w nocy. ;)
    Nie wspiera podobno Windows 8!
    http://www.ceneo.pl/13511869#tab=spec

    Ja mam starszą Compaq juz parę lat (przewodową). Ponaklejałam polskie
    naklejki-literki na klawiaturę i muszę przyznać, że to jest najlepsza
    klawiatura jaką miałam. Nie przeszkadza mi, że przewodowa, za to myszkę
    mam bezprzewodową, która też mi dobrze działa już parę lat. Jak miga
    czerwone światełko to biorę drugie-naładowane już baterie i wymieniam,
    no i wszystko super.

    --
    animka

  • 27. Data: 2013-02-18 01:19:20
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > Nigdy nie widzialem lepszej
    > tradycyjnej klawy, ktora nadaje sie do szybkiego pisania.

    najlepsza klawiatura jaka w zyciu widzialem to KB-9810. mam jedna ktora
    nieprzerwanie dziala od 1999 roku. szkoda ze nie robia na usb i
    bezprzewodowej. a moze robia tylko o tym nie wiem.

  • 28. Data: 2013-02-18 07:41:28
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-02-18 01:19, h.w.d.p. pisze:

    > najlepsza klawiatura jaka w zyciu widzialem to KB-9810.

    Po samym wyglądzie wnosisz, że klawiatura jest dobra?
    Ja wolę pisać: "najlepsza klawiatura na jakiej pracowałem".
    I zdecydowanie jest to M$7k. Po sklepach macałem droższe i nawet jak
    któraś miała przyzwoitą konstrukcję (Logitech Wave; muszę mieć podparcie
    pod przeguby dłoni), to klawisze z twardym skokiem, za głośne i w ogóle
    do niczego (nie wiem co za geniusz w tym Logitechu wpadł na pomysł, żeby
    po lewym shifcie dać "\").

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 29. Data: 2013-02-18 09:14:48
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 18/02/2013 12:19 AM, h.w.d.p. wrote:

    > najlepsza klawiatura jaka w zyciu widzialem to KB-9810. mam jedna ktora
    > nieprzerwanie dziala od 1999 roku. szkoda ze nie robia na usb i
    > bezprzewodowej. a moze robia tylko o tym nie wiem.

    Mam cos podobnego, jeszcze na porcie com, z przejsciowka na ps, na starym
    kompie w windowsem 2000. I gdybym dostal taka klawiature (fizycznie) ale
    bezprzewodowa bylbym zachwycony.

  • 30. Data: 2013-02-20 20:32:06
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "2late" napisał:

    > Mam cos podobnego, jeszcze na porcie com,

    A nie na LPT przypadkiem? ;->

    > z przejsciowka na ps,

    Z DIN na PS/2, notabene od strony klawiatury elektrycznie tożsame.
    Klawiatur na COM (RS-232) AFAIK nie było, myszy i owszem.

    JoteR