    From: animka <a...@t...wp.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Klawiatura
    Date: Sun, 17 Feb 2013 23:53:11 +0100

    W dniu 2013-02-17 10:23, 2late pisze:

    > Widze ze czekales do ostatniej chwili z dobra rada, nie spodziewales sie ze
    > kupie w sobote w nocy. ;)
    Nie wspiera podobno Windows 8!
    http://www.ceneo.pl/13511869#tab=spec

    Ja mam starszą Compaq juz parę lat (przewodową). Ponaklejałam polskie
    naklejki-literki na klawiaturę i muszę przyznać, że to jest najlepsza
    klawiatura jaką miałam. Nie przeszkadza mi, że przewodowa, za to myszkę
    mam bezprzewodową, która też mi dobrze działa już parę lat. Jak miga
    czerwone światełko to biorę drugie-naładowane już baterie i wymieniam,
    no i wszystko super.

    --
    animka