    From: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Klawiatura
    Date: Fri, 22 Feb 2013 09:18:27 +0100

    Dnia 2013-02-21, o godz. 18:21:00
    "JoteR" <j...@p...pl> napisał(a):

    > A zerknij na nazwę grupy ;->

    Oj tam - oj tam. :-P Wszak opisałem międzymordzie do klawiatury od PC do
    innego urządzenia. Chyba się jeszcze mieści w opisie? ;-)

    > Robiąc niedawno remanent w starych rupieciach w laboratorium,
    > natknąłem się na jakieś zakurzone terminale, które przy gnieździe
    > D-SUB 9-pinowym miały nadruk "Keyboard". Zainspirowałeś mnie ;->

    Musiałbym sprawdzić jakie klawiatury miały terminale znakowe WYSE WY-120
    zalegające przez parę lat w piwnicy ale prawie na pewno klaiwaturę
    miały na RS-232. Tak na oko przełom lat 80-/90-tych XX wieku - 14
    cali, bursztynowe monitory. Pojechały jednak jesienią na złom. 8-bitową
    kartę ISA z 16 portami RS plus okablowanie do niej (złącze DIN na 80
    pinów plus przejściówka z niego na 16 DB25) już dawno oddałem koledze.
    Te terminale miały klawiaturę na kablu ze złączem RJ11 co też
    wskazywałoby na RS.

    Zdrówko