  • Data: 2013-03-23 15:07:05
    Temat: Re: Klawiatura
    Od: deepblue <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-14 18:54, 2late pisze:
    > Zastanawiam sie jaka klawiature kupic. Tymczasowo do laptopa ale z
    > czasem bedzie do "blaszaka". USB, bezprzewodowa? Ma to byc uniwersalne,
    > zebym nie musial w przyszlosci kupowac drugiej, bo cos tam. Jak sie maja
    > klawiatury do startu komputera, jak wejsc do biosu jesli jest
    > bezprezwodowa, da sie, czy to startuje dopiero z Windows? A moze sa
    > uniwersalne, USB i bezprzewodowe w jednym.
    > Wybor za duzy zeby sie zdecydowac wiec moze ktos cos poradzi. :)
    >
    > Pozdrawiam

    Nie korzystam z bezprzewodowych więc polecić mogę tylko przewodową:
    Natec Medusa Slim 2. Bardzo cicha (x-scissors), niski skok klawiszy
    praktycznie jak w laptopie, z 3 kolorami podświetlenia (jest wersja
    bez), klawisze multimedialne. Z wad mały klawisz Backspace.
    Najlepsza jaką dotąd miałem z klawiatur do 200 zł a miałem ich trochę
    (Microsoft, Logitech)

    --
    deepblue