  • 11. Data: 2010-02-09 20:40:58
    Temat: Re: Kłamstwa, wierutne kłamstwa, statystyki i ...
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    "frank drebin" <b...@w...pl> Odpowiedz na
    news:hkrge0$o2u$1@mx1.internetia.pl:

    > To nie są 3 modele. To jest jeden model z różnymi pojemnościami.
    > Pojemność jest ich jedyną różnicą oprócz koloru.

    Hmmm...
    http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=1827&i
    dPhone2=2424
    http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=2826&i
    dPhone2=2424#results
    Wiedze wiecej różnic nię kolor...

    > Już pisałem, że nie wiem czym się Apple kieruje.

    Zyskiem.

    > Jedno jest pewne, nie chcą być dla mas, dlatego każdy ich produkt jest
    > drogi. Zupełnie jak drogie samochody.

    Jest drogi bo firma chce zarabiać.

    > Tę drogość nadrabiają maksymalnym marketingiem i nachalnym product
    > placementem.

    > Nie wprowadzą, bo stracą tę elitarność a nie ze względu na opłacalność.

    I sprzedaż spadnia, a za tym większa iloscia modeli nie przegonią nokii.
    Wiec już sam widzisz że twoja teze była błędna.

    > Powtarzam, Apple robi jeden model

    Trzy.

    > a wpisanie w google "nokia smartphone"
    > pokazuje mnóstwo modeli, których ilość sumuje się.

    94 modele.

    > Magia Appla działa a większości populacji nie stać na drogie telefony.
    > Zobacz, jaka jest sprzedaż klonów Ipka na świecie.

    Taka, że nie mieści się w żadnej znanej mi statystyce.

    > I nie zapomnij, że wiele osób nie kupi Iphone'a tylko dlatego, że nie
    > podoba im się pierdzielenie z itunes i aktywacją.

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 12. Data: 2010-02-09 20:58:46
    Od: osiek <o...@g...pl>

    Adramelech pisze:

    > Trzy.

    jak już to dwa 3G i 3GS ten drugi w róznych wersjach pojemnościowych i
    kolorach ale modeli są dwa

  • 13. Data: 2010-02-09 23:19:11
    Od: "frank drebin" <b...@w...pl>

    osiek wrote:

    > jak już to dwa 3G i 3GS ten drugi w róznych wersjach pojemnościowych i
    > kolorach ale modeli są dwa
    Tak nie można liczyć.
    To są zastępujące modele, nie są sprzedawane w jednym momencie.

  • 14. Data: 2010-02-09 23:24:08
    Od: "frank drebin" <b...@w...pl>

    Adramelech wrote:
    > "frank drebin" <b...@w...pl> Odpowiedz na

> [...]

    To są następujące po sobie modele, nie występują w sprzedaży jednocześnie.

    > Zyskiem.

    > Jest drogi bo firma chce zarabiać.

    Czyli ci, co produkują tańsze telefony nie chcą zarabiać? Dziwnie
    kombinujesz.

    > I sprzedaż spadnia, a za tym większa iloscia modeli nie przegonią
    > nokii. Wiec już sam widzisz że twoja teze była błędna.

    nie rozumiem tego co napisałeś

    > Trzy.

    jeden, doucz się.

  • 15. Data: 2010-02-10 11:13:28
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    > Czyli ci, co produkują tańsze telefony nie chcą zarabiać? Dziwnie
    > kombinujesz.

    Znowu się gubisz. Mówimy(bo to był twój argument)o ilości modeli na rynku.

    > nie rozumiem tego co napisałeś

    Zwiększenie ilośc modeli iphona dostępnych jednorazowo(żeby nie było)na rynku
    nie spowoduje zwiększonej sprzedaży telefonów apple.

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 16. Data: 2010-02-10 11:51:58
    Od: "frank drebin" <b...@w...pl>

    Adramelech wrote:
> [...]
    >
    > Zwiększenie ilośc modeli iphona dostępnych jednorazowo(żeby nie
    > było)na rynku nie spowoduje zwiększonej sprzedaży telefonów apple.

    ale Ty to tak z głowy, czy masz na to jakieś potwierdzenie?

    > Pozdrawiam!
    też

  • 17. Data: 2010-02-10 13:36:40
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    > ale Ty to tak z głowy, czy masz na to jakieś potwierdzenie?

    Już ci pisałem. Gdyby zwiększenie liczby modeli mogło spowodować zwiększenie
    zysków appla, na pewno już by tak się stało i było by 100 modeli iphona.

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 18. Data: 2010-02-10 14:06:54
    Od: "frank drebin" <b...@w...pl>

    Adramelech wrote:
    > "frank drebin" <b...@w...pl> Odpowiedz na

    > Już ci pisałem. Gdyby zwiększenie liczby modeli mogło spowodować
    > zwiększenie zysków appla, na pewno już by tak się stało i było by 100
    > modeli iphona.

    Skoro tak napisałeś, to tak widocznie musi być.
    Na wszystkim się tak dobrze znasz?
    Szacunek

    Dla mnie EOT

    > Pozdrawiam!
    też

  • 19. Data: 2010-02-10 16:08:34
    Od: TGor <t...@o...peel>

    W dniu 2010-02-08 20:21, Adramelech pisze:

    > Jesteś do tyłu. iJanek twiedzi że nigdy nie wróżył upadku nokii;)
    >
    > Pozdrawiam!

    Odszczekuję zatem: hau hau.

    TG

  • 20. Data: 2010-02-11 07:27:27
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    > Skoro tak napisałeś, to tak widocznie musi być.
    > Na wszystkim się tak dobrze znasz?

    Nie ironizuj. To elementarne drogi Drebinie.
    ;))

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski