  • 1. Data: 2010-02-08 17:11:00
    Temat: Kłamstwa, wierutne kłamstwa, statystyki i ...
    Od: TGor <t...@o...peel>

    teorie św. Janka od Jobsa...

    http://fkn.pl/2nn

    Ja tam widzę N. na 1 miejscu.

    TG

  • 2. Data: 2010-02-08 18:06:49
    Temat: Re: Kłamstwa, wierutne kłamstwa, statystyki i ...
    Od: "frank drebin" <b...@w...pl>

    TGor wrote:
    > teorie św. Janka od Jobsa...
    >
    > http://fkn.pl/2nn
    >
    > Ja tam widzę N. na 1 miejscu.

    A ile modeli Nokii czy innego HTC pracowało na ten wynik?
    Pytam z ciekawości, bo nie wiem.

    Czy statystycznie jakiś pojedyńczy model z tych fonów sprzedał się w
    większej ilości niż ten jedenjedyny Iphone?
    Bo mam wrażenie, że jakby Apple porobił trochę odmian tego Ipka, to te
    wyniki trochę by się różniły?

  • 3. Data: 2010-02-08 18:50:14
    Od: TGor <t...@o...peel>

    W dniu 2010-02-08 19:06, frank drebin pisze:

> [...]
    > większej ilości niż ten jedenjedyny Iphone?
    > Bo mam wrażenie, że jakby Apple porobił trochę odmian tego Ipka, to te

    Po pierwze primo pokazuje to, co się liczy (kasa, nie idea), po drugie
    tak samo odwórcę kota ogonem: nie dowiemy się, co by było, gdyby Nokia
    lansowała jeden model. ;-)

    TG

  • 4. Data: 2010-02-08 19:21:59
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    TGor <t...@o...peel> Odpowiedz na news:hkpgjb$5ng$1@news.onet.pl:

    > teorie św. Janka od Jobsa...
    >
    > http://fkn.pl/2nn
    >
    > Ja tam widzę N. na 1 miejscu.

    Jesteś do tyłu. iJanek twiedzi że nigdy nie wróżył upadku nokii;)

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 5. Data: 2010-02-08 19:24:06
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    "frank drebin" <b...@w...pl> Odpowiedz na

> [...]
    > większej ilości niż ten jedenjedyny Iphone?
    > Bo mam wrażenie, że jakby Apple porobił trochę odmian tego Ipka, to te

    Aha, wiec sugerujesz że Apple nie chce zarabiać wprowadzając wiecej modeli
    swojego telefonu? Dobrze że jesteś z polski, bo jakby akcjonariusze appla
    dowiedzieli się że ich firma tak lekkomyślnie rezygnuje z zarobków, byli by
    bardzo źli.
    Przemyślałeś tę swoję teorie choć przez chwile?

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 6. Data: 2010-02-08 20:06:47
    Od: "frank drebin" <b...@w...pl>

    Adramelech wrote:
    > "frank drebin" <b...@w...pl> Odpowiedz na

    > Aha, wiec sugerujesz że Apple nie chce zarabiać wprowadzając wiecej
    > modeli swojego telefonu?

    Ja? A co mnie obchodzi czy Apple chce czy nie chce więcej zarabiać.
    Co mnie obchodzi ich polityka?
    Chcą robić jeden model to niech robią, nie mój cyrk, nie moje małpy.

    > Przemyślałeś tę swoję teorie choć przez chwile?

    To było tylko pytanie teoretyczne.
    Znasz na nie odpowiedź?

    > Pozdrawiam!

    i ja i ja

  • 7. Data: 2010-02-08 20:42:42
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    > Ja? A co mnie obchodzi czy Apple chce czy nie chce więcej zarabiać.
    > Co mnie obchodzi ich polityka?
    > Chcą robić jeden model to niech robią, nie mój cyrk, nie moje małpy.

    Chwile temu sugerowałeś że jakby apple miało więcej modeli niż ma to by mogli
    pokonać nokie. A ja ci tylko udowodniłem że piszesz bzdury.

    > To było tylko pytanie teoretyczne.
    > Znasz na nie odpowiedź?

    Oczywiście że znam odpowiedź na pytanie retoryczne które sam postawiłem.
    Jasne że nie przemyslałeś tego co napisałeś.

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 8. Data: 2010-02-08 22:18:17
    Od: "frank drebin" <b...@w...pl>

    Adramelech wrote:
    > "frank drebin" <b...@w...pl> Odpowiedz na

    > Chwile temu sugerowałeś że jakby apple miało więcej modeli niż ma to
    > by mogli pokonać nokie. A ja ci tylko udowodniłem że piszesz bzdury.

    Przepraszam, w czym udowodniłeś?
    Ja pierdyle, czemu mercedes nie robi aut za 30 tysięcy? I co na to
    aukcjonariusze? Powinni zarząd wypierdzielić.
    Chłopie, Ty swoje bzdury na poważnie napisałeś?
    Czemu Apple nie robi lapków po 1,5 tys. zł? Nie da się?

    > Oczywiście że znam odpowiedź na pytanie retoryczne które sam
    > postawiłem. Jasne że nie przemyslałeś tego co napisałeś.

    Dla ciebie teoretycznie i retorycznie to to samo?
    Widocznie nie chcą robić tańszych modeli.
    Ja tylko zapytałem, jaki byłby wynik, jakby jednak robili.

  • 9. Data: 2010-02-09 10:44:35
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    > Dla ciebie teoretycznie i retorycznie to to samo?
    > Widocznie nie chcą robić tańszych modeli.

    Widoczenie wiedzą że im się to nie opłaci.

    > Ja tylko zapytałem, jaki byłby wynik, jakby jednak robili.

    "Bo mam wrażenie, że jakby Apple porobił trochę odmian tego Ipka"

    Pomyśl przez chwile.
    Gdyby wypuszczenie na rynek większej ilości modeli było opłacalne dla Apple
    na pewno by to zrobili. Ale jak widać bardziej im się opłaca mieć te 3 modele
    w różnych wariantach pamięci.
    Jak widać dział marketingu Apple wie że wprowadzenie nowech modeli nie
    zwiększy ilość sprzedanych egzemplarzy, nie opłaci im się.
    I w taki sposób życie pokazuje że twoje "wrażenie" jest błędne. Gdyby było
    inaczej Apple wprowadziło by wiecej modeli na rynek. A tego nie robi. Wiedzą
    że to sie nie opłaci. Nie sprzedadzą wiecej.

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 10. Data: 2010-02-09 11:17:26
    Od: "frank drebin" <b...@w...pl>

    Adramelech wrote:
> [...]
    > Apple na pewno by to zrobili. Ale jak widać bardziej im się opłaca
    > mieć te 3 modele w różnych wariantach pamięci.
    To nie są 3 modele. To jest jeden model z różnymi pojemnościami. Pojemność
    jest ich jedyną różnicą oprócz koloru.

    > Jak widać dział marketingu Apple wie że wprowadzenie nowech modeli nie
    > zwiększy ilość sprzedanych egzemplarzy, nie opłaci im się.

    Już pisałem, że nie wiem czym się Apple kieruje.
    Jedno jest pewne, nie chcą być dla mas, dlatego każdy ich produkt jest
    drogi. Zupełnie jak drogie samochody.
    Tę drogość nadrabiają maksymalnym marketingiem i nachalnym product
    placementem.

    > I w taki sposób życie pokazuje że twoje "wrażenie" jest błędne. Gdyby
    > było inaczej Apple wprowadziło by wiecej modeli na rynek. A tego nie
    > robi. Wiedzą że to sie nie opłaci. Nie sprzedadzą wiecej.

    Nie wprowadzą, bo stracą tę elitarność a nie ze względu na opłacalność.
    Powtarzam, Apple robi jeden model a wpisanie w google "nokia smartphone"
    pokazuje mnóstwo modeli, których ilość sumuje się.
    Magia Appla działa a większości populacji nie stać na drogie telefony.
    Zobacz, jaka jest sprzedaż klonów Ipka na świecie.

    I nie zapomnij, że wiele osób nie kupi Iphone'a tylko dlatego, że nie podoba
    im się pierdzielenie z itunes i aktywacją.

    > Pozdrawiam!

    też pozdrawiam