    From: "frank drebin" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Kłamstwa, wierutne kłamstwa, statystyki i ...
    Date: Tue, 9 Feb 2010 12:17:26 +0100

    Adramelech wrote:
    > "frank drebin" <b...@w...pl> Odpowiedz na

    > Widoczenie wiedzą że im się to nie opłaci.

    > "Bo mam wrażenie, że jakby Apple porobił trochę odmian tego Ipka"
    >
    > Pomyśl przez chwile.
    > Gdyby wypuszczenie na rynek większej ilości modeli było opłacalne dla
    > Apple na pewno by to zrobili. Ale jak widać bardziej im się opłaca
    > mieć te 3 modele w różnych wariantach pamięci.
    To nie są 3 modele. To jest jeden model z różnymi pojemnościami. Pojemność
    jest ich jedyną różnicą oprócz koloru.

    > Jak widać dział marketingu Apple wie że wprowadzenie nowech modeli nie
    > zwiększy ilość sprzedanych egzemplarzy, nie opłaci im się.

    Już pisałem, że nie wiem czym się Apple kieruje.
    Jedno jest pewne, nie chcą być dla mas, dlatego każdy ich produkt jest
    drogi. Zupełnie jak drogie samochody.
    Tę drogość nadrabiają maksymalnym marketingiem i nachalnym product
    placementem.

    > I w taki sposób życie pokazuje że twoje "wrażenie" jest błędne. Gdyby
    > było inaczej Apple wprowadziło by wiecej modeli na rynek. A tego nie
    > robi. Wiedzą że to sie nie opłaci. Nie sprzedadzą wiecej.

    Nie wprowadzą, bo stracą tę elitarność a nie ze względu na opłacalność.
    Powtarzam, Apple robi jeden model a wpisanie w google "nokia smartphone"
    pokazuje mnóstwo modeli, których ilość sumuje się.
    Magia Appla działa a większości populacji nie stać na drogie telefony.
    Zobacz, jaka jest sprzedaż klonów Ipka na świecie.

    I nie zapomnij, że wiele osób nie kupi Iphone'a tylko dlatego, że nie podoba
    im się pierdzielenie z itunes i aktywacją.

    > Pozdrawiam!

    też pozdrawiam