  • Data: 2010-02-11 12:10:42
    Temat: Re: Kłamstwa, wierutne kłamstwa, statystyki i ...
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adramelech pisze:

    > Uważasz wiec że zwiększenie liczby modeli ipoo zwiekszy zyskie firmy apple? A
    > ponoć mają takiech dobrych marketoidów, a ci nie wpadli na to.
    > Ale iJanek zabłysną! Wyślij mi swoje CV na pewno cię zatrudnią;)))

    Zwiekszy zyski jak rynek dorosnie.

    > A jak ma się to powyższe do twego stwierdzenie że bzdurą jest moja teza, że
    > zwiększenie ilość modeli ipoo nie spowoduje większych zysków appla?

    Spowoduje jak rynek dorosnie.

    > A tak przy okazji. Specyfikacja którą podałeś jako specyfikacja WM7 jest
    > fałszywa. Przeczytaj co pisze o tym ktoś kto ma większa wiedze od ciebie.
    > http://pda.pl/news/he_he____sympatyczna_specyfikacja
    _windows_mobile_7/

    Bzdura, Specyfikacja dotyczy topowego WIndows Phone Seven Multimedia
    Edition. Trzeba byc nainwym WMiarzem by wierzyc ze Microsoft zrobi dwie
    osobne wersje systemu. Wiec ograniczenie zrodla instalowania softu czy
    zaszyfrowana partycja systemowa jest pewne w obu edycjach.