  • Data: 2010-02-11 13:30:16
    Temat: Re: Kłamstwa, wierutne kłamstwa, statystyki i ...
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 11 Feb 2010 13:30:19 +0100, Jan Strybyszewski wrote:

    >Poprawi... ale nie zwiększają bo mają inną filozofie czyli ZEROWY
    >kanibalizm w klasie. Inaczej Apple woli sprzedać 25mln niż 2x15mln
    >łapiesz ?

    No coz, nie bardzo wiemy co stoi za ta "wola".
    Byc moze bardzo przemyslny marketing, ktory doszedl do wniosku ze to
    sie nie oplaca.

    >Nie rozxumiesz trudno wiec wytłumacze jak krowie na rowie.
    >1) Zrobienie iphona Lite poprzez wyciecie np 3G zwiekszy zyski firmy ale
    >jest to NIEZGODNE Z POLITYKA produktowa Apple.
    >2) Apple nigdy nie konkuruje sama ze sobą.

    To czemu sa dwie wersje pamieciowe ?

    Moze po prostu rezygnacja z 3G kloci sie z koncepcja "smartfona do
    internetu", w domysle szybkiego, inne kanibalizmy wcale nie przyniosa
    oszczednosci, a 16GB ciagle 30$ kosztuje [a zarobimy na tym 70$].

    Zagladam na store.apple - model 3G ciagle w sprzedazy.
    Stare zapasy, czy ciagle produkuja ten skanibalizowany model, dla
    klientow ktorzy nie chca zaplaci $300 za wypasionego 3GS ? :-)

    J.