  • Data: 2010-02-11 10:46:55
    Temat: Re: Kłamstwa, wierutne kłamstwa, statystyki i ...
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciek "Babcia" Dobosz pisze:

    > A czymże jest w takim razie iPod Touch? ;-)

    ipod touch jest poszerzeniem PIONOWYM gdybys mial go w reku
    zrozumialbys ze mimo pozornego podobienstwa produkt jest
    NIEKONKURENCYJNY dla iphona i gra w innej lidze. Bajki o tym samym PCB
    z wylutowanym modułem telefonu zostaw dla innych. iPod touch
    to poszerzenie rynku dokładnie takie samo jak iPad.

    Apple NIGDY nie wypusci produktu przy którym klient bedzie mial
    watpliwosc ktora wersje kupic.