  • Data: 2010-11-29 16:41:52
    Temat: Re: Klamczuszku Waldusiu.....
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Zeby cos pobieraqc na SYmbiana to trzeba miec z czego.... wiec nie
    > rozsmieszaj mnie. Pozatym akurat te statystyki mialy dowodzic zuplenie
    > czego innego a mianowicie "biznesu"

    no jest z czego i do tego nie trzeba prowadzic jakis AppStore.
    Mozna ze sklepu Nokii, mozna i z masy innych serwisow.
    Za niektore proramy sie placi, inne sa darmowe.
    Nikt nie liczy ile kto czego sciaga - bo to nie jest wszystko w jednym
    miejscu.
    Raz sciagniety zestaw aplikacji spelniajacych moje oczekiwania nie
    zmusza mnie do ciaglego sciagania innych badziewii.
    Po prostu inny target uzytkownikow.

    Z tego co napisales wynika jedynie, ze z iPhona korzysta mlodziez, ktora
    siciaga na potege wszystko 'co sie rusza'.
    Pozostaje pytanie: ile z tego jest sensownych aplikacji, ktore sie _do
    czegos przydaja_ a ile typowych gadzetow, typu piwo, swieczka, czy co
    tam jeszcze.

    Ogolnie to ten temat jest bez sensu.

    --
    pozdr