  • 1. Data: 2010-11-29 11:01:17
    Temat: Klamczuszku Waldusiu.....
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Statystyczny użytkownik iPhone'a pobiera 47 aplikacji, podczas gdy na
    jednego użytkownika Androida przypada ich 22, na użytkownika iPada - 12,
    10 na posiadacza smartfonu BlackBerry i zaledwie 5 aplikacji na każdego
    użytkownika smartfonu Nokii.

    I tyle w temacie, o nekrofilii WM nie napisali co nie dziwi

  • 2. Data: 2010-11-29 11:21:02
    Temat: Re: Klamczuszku Waldusiu.....
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Mon, 29 Nov 2010 12:01:17 +0100, Jan Strybyszewski napisał(a):

> [...]
    > jednego użytkownika Androida przypada ich 22, na użytkownika iPada - 12,
    > 10 na posiadacza smartfonu BlackBerry i zaledwie 5 aplikacji na każdego

    Rewelacja na miarę wikileaks ;P

    > I tyle w temacie, o nekrofilii WM nie napisali co nie dziwi

    Pewnie dlatego, że z braku martketu trudno o jakieś sensowne statystyki,
    Jasieńku :P

    "I felt vaguely uneasy, though I couldn't say why. It did not seem
    all that unusual to be drinking with a White Rabbit, a short guy who
    resembled Bertrand Russell, a grinning Cat, and my old friend Luke
    Raynard, who was singing Irish ballads while a peculiar landscape
    shifted from mural to reality at his back."

  • 3. Data: 2010-11-29 11:23:34
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > smartfonu Nokii.
    > I tyle w temacie, o nekrofilii WM nie napisali co nie dziwi

    To, że fanatycy iPhona, Androida i iPada pobierają najwięcej też nikogo nie
    dziwi. Każde dziecko,które dorwie się do zabawki bawi się nią. To oczywiste.
    Chyba nie chcesz wszystkim wmówić, że jeśli ktoś ma Nokię czy WM od 10 lat nadal
    będzie zboczeńcem w pobieraniu na pałę wszystkiego co się da, tak jak to robią
    nowi posiadacze iPhonów. Weź w końcu użyj głowy i pomyśl zanim znów się
    ośmieszysz swoimi statystykami.

  • 4. Data: 2010-11-29 12:43:08
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2010-11-29 12:01, Jan Strybyszewski pisze:
> [...]
    > użytkownika smartfonu Nokii.
    >

    > I tyle w temacie, o nekrofilii WM nie napisali co nie dziwi

    Hm, korzystam dalej z WM i od chyba roku nie pobierałem żadnych nowych
    aplikacji. Czy to źle? Mam wszystko co chce i używam do dzwonienia/pisania.

    To co przedstawiasz to kwestia zabawy telefonem, "o ściągne sobie to, bo
    mi sie nudzi..."

  • 5. Data: 2010-11-29 12:58:57
    Od: atm <...@v...pl>

    i zaledwie 5 aplikacji na każdego
    > użytkownika smartfonu Nokii.

    W tym przypadku mnie to wogole nie dziwi. Mam lacze 30mb a sklep ovi
    wyswietla i laduje aplikacje na telefonie gorzej niz jechalbym na
    modemie. Wczesniej na tej samej konfiguracji uzywalem ipoda touch -
    szybko, plynnie slowem miodzio. Ten sklep ovi strasznie mnie zniecheca
    do instalowania aplikacji.

  • 6. Data: 2010-11-29 13:15:32
    Od: AL <a...@s...tam>

    Tomek pisze:

> [...]
    > się da, tak jak to robią nowi posiadacze iPhonów. Weź w końcu użyj głowy
    > i pomyśl zanim znów się ośmieszysz swoimi statystykami.

    a moze interpretowac to w ten sposob.
    Na jedna dobra aplikacje (np dla Androida) przypadaja 3 gowniane
    aplikacje dla iPhona?

    Na tych statystykach mozna wysnuc kazda demagogie - w zaleznosci od
    zamowienia, w mysl zasady: jesli zaplacisz, wymysle do tego teorie
    jakiej oczekujesz :)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 7. Data: 2010-11-29 14:02:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > użytkownika iPada - 12, 10 na posiadacza smartfonu BlackBerry i
    > zaledwie 5 aplikacji na każdego użytkownika smartfonu Nokii.

    Znaczy sie - Android jest d *, iPhone bardzo do d*, a Nokia
    dopracowana :-)

    > I tyle w temacie, o nekrofilii WM nie napisali co nie dziwi

    Bo tam uzytkownicy instaluja tyle roznych programow, ze nikt tego
    nie zliczy ?

    J.

  • 8. Data: 2010-11-29 14:09:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w
    > Hm, korzystam dalej z WM i od chyba roku nie pobierałem żadnych
    > nowych aplikacji. Czy to źle?

    Zle - niepotrzebnie kupowales smartfona :-)

    > Mam wszystko co chce i używam do dzwonienia/pisania.

    I tu wracamy do trudnej nauki zwanej statystyka - jak brzmialo
    pytanie o ktorym pisze Jan, i ile aplikacji pobrales i
    zainstalowales na swoim WM ze masz teraz "wszystko co chce" :-)

    > To co przedstawiasz to kwestia zabawy telefonem, "o ściągne sobie
    > to, bo mi sie nudzi..."

    Albo "na XXXX sa dobre gry", albo "sciagne bo potrzebuje", albo
    "ten g* system nic nie robi sam, wszystko trzeba sciagnac i
    placic", albo "w gazecie byl kod do darmowego sciagniecia", albo
    nawet "sciagam juz piaty upgrade programu, a on ciagle zle dziala"
    :-)

    J.

  • 9. Data: 2010-11-29 14:53:26
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Tomek pisze:

> [...]
    > się da, tak jak to robią nowi posiadacze iPhonów. Weź w końcu użyj głowy
    > i pomyśl zanim znów się ośmieszysz swoimi statystykami.

    Zeby cos pobieraqc na SYmbiana to trzeba miec z czego.... wiec nie
    rozsmieszaj mnie. Pozatym akurat te statystyki mialy dowodzic zuplenie
    czego innego a mianowicie "biznesu"

  • 10. Data: 2010-11-29 14:54:24
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Nex@pl pisze:

> [...]
    >
    > To co przedstawiasz to kwestia zabawy telefonem, "o ściągne sobie to, bo

    Tak wiemy iz uwzasz supermarkety za niedobre, bo zawsze jesz marchewke
    z balkonu babci, ale niczego to dalej nie dowodzi a szczegolnie iz
    markety to "zlo"