  • Data: 2010-11-30 00:57:25
    Temat: Re: Klamczuszku Waldusiu.....
    Od: Piotr M <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30 lis 2010 00:21, animka pisze:
    > Nie mam iPhone i 3G mam w swoim telefonie. Miałam (i mam bo leży w
    > szufladzie) też w Sony Ericsson 520i. Nawet wideorozmowy w jednym i
    > drugim są.

    Powiem Ci, że ja po pierwszym zachłyśnięciu się (hmm z 6 lat temu?)
    internetem w komórce co sobie jadąc tramwajem brałem udział w aukcji na
    Allegro, co w tym czasie sygnał GG w tym samym tramwaju był równie
    egzotyczny i budził konsternacje :) i po późniejszym okresie
    intensywnego korzystania z Mini Operki, teraz już mam umiarkowane
    kontakty z netem. Nawet maila wyłączyłem bo non stop siedzę przed
    laptopem :)

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?