  • Data: 2013-09-09 01:34:02
    Temat: Re: Kindle w Amazon za 49 euro - warto?
    Od: p...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    IMHO warto sprawdzic jeszcze Onyxa. Porownywalem Kindla 4 kumpeli z moim Onyxem X61s.
    Idealnego czytnika nie ma. Kindle ma super gwarancje, jest swietnie i elegancko
    zrobiony - takie Apple wsrod czytnikow. Fizyczne uzytkowanie Kindla jest bardzo
    przyjemne - ergonomia, waga, wykonanie. Dodatkowe uslugi od Amazona, gazety w wersji
    na Kindla.
    Wady to paskudna organizacja plikow - cos w stylu bibliotek (jak w itunes), kiepska
    zmiana wielkosci czcionki (mniej wygodna i brak wielkosci, ktora mi odpowiada). Mam
    wrazenie, ze wyglad tekstu, sposob jego ulozenia (przelamania) jest zdecydowanie
    gorszy niz w Onyxie. Linie sa nierowne, pojawiaja sie dziwne odstepy akapitowe. To
    ostatnie zdecydowanie powstrzymalo mnie przed zakupem.
    Brak reflow pdf-ow mozna pominac, chyba ze ktos ich nagminnie uzywa.
    Onyx x61s(stosunkowo stary model) jest topornym, ciezkim klocem z kiepska bateria.
    Klawisze przewijania stron sa wymyslem szatana. Za to bardzo ladnie uklada tekst,
    genialnie zmienia wielkosc liter (dosc czesto korzystam z tej funkcji) i ma
    przejrzysta strukture plikow.
    Jak chcesz poczytac wiecej o czytnikach wygooglaj forum - jest tam sporo wiedzy.
    pozdr
    Piotr