  • Data: 2013-09-09 11:19:20
    Temat: Re: Kindle w Amazon za 49 euro - warto?
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2013-09-08, o godz. 07:39:30
    astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl> napisał(a):

    > Maciek BabciaDobosz wrote in
    >
    > PDFy czyta sie dobrze dopiero po przekonwertowaniu na format MOBI.
    > Moze do tego posluzyc strona www.zamzar.com badz program Calibre.
    > www.calibre-ebook.com

    Po konwersji pojawią się kolory? ;-)
    Poza tym czytnik ma ciut za mały ekran by komfortowo mieściła się na nim
    strona A4 dokumentacji.
    Wiesz - ja ciut się na tym znam. Pierwsze e-booki to chyba były u mnie
    w okolicach Palm III Potem na TRG Pro bo miał slot do kart CF a nadal
    na bateriach działał kilka tygodni.

    > Oprocz Kindla rozwazyc mozna zakup produktu firmy Barnes & Noble, np
    > Nook Simple Touch.

    Nadal jest to tylko czytnik e-booków. Bezwładność ekranu dyskwalifikuje
    go do innych zastosowań.

    Zdrówko