  • 1. Data: 2013-09-05 09:56:19
    Temat: Kindle w Amazon za 49 euro - warto?
    Od: "Zegis" <A...@w...pl>

    Nie wiem czy to dobra grupa aby pytać ale spróbuję.
    Na amazonie znalazłem wyprzedaż kindla
    http://www.amazon.de/kindle-ereader-ebook-reader/dp/
    B007HCCOD0
    Czy warto brać?
    To będzie niemiecki, angielski czytnik czy książki z polskimi fontami będą
    czytane bez problemu? A obsługa?

  • 2. Data: 2013-09-05 10:13:33
    Temat: Re: Kindle w Amazon za 49 euro - warto?
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Zegis nabazgrał(a):

    > Nie wiem czy to dobra grupa aby pytać ale spróbuję.
    > Na amazonie znalazłem wyprzedaż kindla
    > http://www.amazon.de/kindle-ereader-ebook-reader/dp/
    B007HCCOD0
    > Czy warto brać?

    Wyprzedaż starego modelu po wejściu paperwhite ale jak nie zależy ci na
    podświetlaniu w nocy to ten starczy a cena dobra.

    > To będzie niemiecki, angielski czytnik czy książki z polskimi fontami
    > będą czytane bez problemu? A obsługa?

    Kundle są miedzynarodowe, nie będzie problemu.

  • 3. Data: 2013-09-05 10:42:25
    Od: "Zegis" <A...@w...pl>

    > Wyprzedaż starego modelu po wejściu paperwhite ale jak nie zależy ci na
    > podświetlaniu w nocy to ten starczy a cena dobra.

    > Kundle są miedzynarodowe, nie będzie problemu.

    Dzięki za odpowiedz. Mam jeszcze pytania:
    - bez podswietlenia ciezko bedzie czytac na tym starym?
    - czy amazon gwarancje i ew. fakture
    - czy mozna ew. zwrocic w ciagu 10 dni (tak jak jest to w Polsce)
    - a moze lepiej dolozyc troche i kupic nowszy model?

  • 4. Data: 2013-09-05 11:07:49
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Zegis napisa?(a):

    > - bez podswietlenia ciezko bedzie czytac na tym starym?

    Czyta się tak jak na klasycznym papierze :)

    > - czy amazon gwarancje i ew. fakture
    > - czy mozna ew. zwrocic w ciagu 10 dni (tak jak jest to w Polsce)

    Te pytania kieruj do sprzedawcy.

    > - a moze lepiej dolozyc troche i kupic nowszy model?

    To prawie zawsze lepiej i zawsze drozej. Musisz zdecydowac sam ;)

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 5. Data: 2013-09-05 11:39:15
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    januszek nabazgrał(a):

    > Zegis napisa?(a):
    > Czyta się tak jak na klasycznym papierze :)

    Dokładnie czy li w nocy nic nie widzisz :) ja właśnie miesiąc temu brałem
    dla szwagierki paperwhite tak żeby można było czytać jak dziecko zasypia i
    chce się chwilę z nim posiedzieć.

    > Te pytania kieruj do sprzedawcy.

    Poczytaj regulamin amazona.

    > To prawie zawsze lepiej i zawsze drozej. Musisz zdecydowac sam ;)

    Nowe jest lepsze ale 2x drożej .. decyduj sam.

  • 6. Data: 2013-09-05 11:54:47
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    W dniu 2013-09-05 09:56, Zegis pisze:
> [...]
    B007HCCOD0
    > Czy warto brać?
    > To będzie niemiecki, angielski czytnik czy książki z polskimi fontami
    A czy Amazon.de wysyła Kindla do Polski?

  • 7. Data: 2013-09-05 12:36:38
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2013-09-05, o godz. 09:56:19
    "Zegis" <A...@w...pl> napisał(a):

    > Nie wiem czy to dobra grupa aby pytać ale spróbuję.
    > Na amazonie znalazłem wyprzedaż kindla
    > http://www.amazon.de/kindle-ereader-ebook-reader/dp/
    B007HCCOD0
    > Czy warto brać?

    Zwróć uwagę że 49 ojro to cena na rynek niemiecki. Na polski adres nie
    zamówisz w tej cenie. Poza tym Amazon rzeczy zakupione w amazon.de
    traktuje inaczej niż w amazon.com - np. w przypadku gwarancji nie
    obejmuje ich globalnie tylko odsyła do kontaktu z nimieckim serwisem.

    Zdrówko

  • 8. Data: 2013-09-05 14:07:57
    Od: "Zegis" <A...@w...pl>

> [...]
    > traktuje inaczej niż w amazon.com - np. w przypadku gwarancji nie
    > obejmuje ich globalnie tylko odsyła do kontaktu z nimieckim serwisem.

    czyli nici z zakupu?
    odradzacie?

  • 9. Data: 2013-09-05 14:12:50
    Od: gawfron <g...@s...pl>

    W dniu 2013-09-05 14:07, Zegis pisze:

    > czyli nici z zakupu?
    > odradzacie?
    2 wersja Paperwhite będzie w sprzedaży międzynarodowej za miesiąc, dwa.
    Do Polski wysyłkowo kupuje się legalnie z US. Chociaż ja mam z UK, tylko
    że kupione na miejscu w ichnim Tesco - i rejestrowane już do konta
    amazon us.
    Dla mnie oświetlenie (nie podświetlenie, to ważne) jest kluczowe, często
    czytam po ciemku. Poza tym, soft też nowszy i ma trochę więcej możliwości.
    Moim zdaniem, jeśli czytasz dużo, poczekaj chwilę i bierz nowego
    paperwhite 2.

  • 10. Data: 2013-09-05 14:21:31
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    gawfron nabazgrał(a):

> [...]
    > że kupione na miejscu w ichnim Tesco - i rejestrowane już do konta amazon

    Ja brałem 3 tyg temu normalnie w PL z FA:

    CZYTNIK E-BOOK KINDLE PAPERWHITE (bez reklam) 565,80 zł brutto

> [...]
    > czytam po ciemku. Poza tym, soft też nowszy i ma trochę więcej możliwości.
    > Moim zdaniem, jeśli czytasz dużo, poczekaj chwilę i bierz nowego

    A czym się różni od tego co jest teraz ?