  • Data: 2013-09-05 14:28:21
    Temat: Re: Kindle w Amazon za 49 euro - warto?
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2013-09-05, o godz. 14:07:57
    "Zegis" <A...@w...pl> napisał(a):

    > czyli nici z zakupu?

    jak masz kogoś w DE to czemu nie? System i tak sobie spolszczysz jeśli
    oryginalny język gryzie. Oficjalny kanał dystrybucyjny do PL to z USA -
    przy czym są to ceny międzynarodowe a nie na rynek USA. Pod jaki sklep
    go zarejestrujesz - czy zw DE czy w US - nie ma znaczenia. Ja swojego
    pierwszego Kundla (tego z przyciskami) kupiłem w USA bo dostałem bon
    podarunkowy który pokrył mi 2/3 zakupu. Miałem w domu w 48h od chwili
    zamówienia.

    > odradzacie?

    Zależy do czego. Ekran nie ma podświetlenia więc czytanie w łóżku przy
    lampce. ;-) A ogólnie to jest bardzo fajny czytnik książek pracujący
    długo na baterii. Aż i tylko czytnik. Nie oczekuj że zastąpi on poza
    czytaniem e-booków np. tablet. Ja zrezygnowałem bo jednym z głównych
    formatów jakim się posługuje są PDF-y. A obsługa tego formatu (i brak
    koloru) jest w Kundlu kulawa. Poza tym fajnie sprawdza się do czytania
    książek czy prasy. W sytuacji gdy szybko trzeba otworzyć i przejrzeć
    więcej niż jeden dokument to powolność interfejsu powoduje u mnie chęć
    walnięcia nim o ziemię. ;-) WWW od biedy wyświetli - ale z
    zastrzeżeniem że od bied.

    Czyli jeśli potrzebujesz głółnie czytnika e-booków (z całym sklepem
    Amazona plus sklepami w PL z e-bookami w ich formacie) to tak. Jeśli
    oczekujesz więcej funkcjonalności - nie.

    Zdrówko