  • Data: 2024-05-05 21:32:02
    Temat: Re: Kindle - pierwsze wrażenia
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    pytajacy <r...@p...fm> wrote:

    > Nie robiłem dokładnych pomiarów ale na SCREEN OFF pobiera w granicach 1%
    > na dobę. Trochę się zawiodłem, bo czytnik z bajerowym przesyłaniem
    > książek a brak takiej podstawowej funkcjonalności.

    Masz włączone WiFi? Może ono tak żre?

    > Czytam książki z dużymi odstępami pomiędzy kolejnymi pozycjami, czasami
    > nawet i rok przerwy.

    Może teraz się to zmieni? U mnie czytelnictwo wzrosło o rzędy wielkości,
    odkąd mam Kindla.

    Za to mam podobny problem z tabletem. Są konkretne pozycje (Zrozumieć
    Elektronikę, Świat Radio, czasem jakieś inne PDF-y), które czytam na
    tablecie, bo niewygodnie się je czyta na Kindle'u. I ten tablet tak sobie
    leży czasem i miesiąc lub więcej, bo w sumie oprócz puszczania kotom
    filmów z rybami nie mam dla niego innego zastosowania. Jak wyłączę to OK,
    ale zwykle zapominam wyłączyć i muszę potem ładować...

    --
    Profesor uwielbiajacy zagadki pyta się studentki w czasie egzaminu:
    - Prosze powiedziec, jaka jest roznica pomiedzy studentem uniwersytetu,