  • 21. Data: 2010-11-16 07:19:29
    Temat: Re: KillJohn !
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-11-15, Tytus <t...@g...pl> wrote:

    > Nie mocno - ale wkurwia mnie ze jak bym sie nie spinal w winklach to taki
    > n.p. wyrob Zjednocznych Zakladow Rowerowych na prostych wszystko odrabia bo
    > ma 60 koni wiecej...
    No wkoncu kolega powiedzial co go boli i to w ostrych slowach. Tu nie o konie
    chodzi tylko o to ze KHI, ze turystyczny klocek KHI potrafi objechac mocna
    sportowa V2 Hondy.
    > Na tor niestety min 150-160 kucy potrzeba...
    No popatrz, a jak to jest ze 600 kreca czasy zblizone do litrow?
    > Zolte ma przyjemny zawias, niezgorsze hamulce - poprawilem nieco geometrie
    > ale z piecem niewiele mozna zrobic bez duzych wkladow finansowych.

    Coz z tego, co bys nie zrobil to i tak nadal to bedzie Honda...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 22. Data: 2010-11-16 07:34:44
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Tytus napisał(a):

    > Na tor niestety min 150-160 kucy potrzeba...

    Myślisz o startach w SBK ? ;)
    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 23. Data: 2010-11-16 07:41:22
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-11-16, Magic <m...@w...pl> wrote:

    > Myślisz o startach w SBK ? ;)

    Tytus powiedzial o co chodzi, musi byc szybszy od KHI :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 24. Data: 2010-11-16 11:50:47
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"AZ"
    ze turystyczny klocek KHI potrafi objechac mocna sportowa V2 Hondy.

    Ten turystyczny klocek na torze na ktorym nie ma blisko 3 km prostych raczej
    mial spore problemy z nadazeniem w grupie GS, i GPZ.
    Wiec sa tory i tory. A stwierdzenie ze VTR to mocne sportowe V2 Hondy to
    chyba jakis zart ???

    ***Na tor niestety min 150-160 kucy potrzeba.. No popatrz, a jak to jest ze
    600 kreca czasy zblizone do litrow?

    Przy wadze o 30-40kg mniejszej i mocy o 30-40 koni mniejszej daje to rowne
    szanse. Jednak w Nowodworze wygrywaja litry - bo malo winkli a duzo
    prostych...

    *** Coz z tego, co bys nie zrobil to i tak nadal to bedzie Honda...

    I o to chodzi...

    Tytus z fabryki

  • 25. Data: 2010-11-16 12:06:52
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"Piotr Klimek"
    Dobrze, ze kolesie z nizszych klas MotoGP o tym nie wiedza :)

    Rozmawiamy o jezdzie bez podzialu na klasy.
    A moce ponizej 150 kucy to chyba tylko 125 ccm maja...

    Tytus z fabryki

  • 26. Data: 2010-11-16 12:19:41
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2010-11-16 12:50, Tytus z fabryki pisze:

    > *** Coz z tego, co bys nie zrobil to i tak nadal to bedzie Honda...
    >
    > I o to chodzi...

    Czy moglibyscie przestac uzywac mojej ksywki w temacie watku do
    rozmawiania o Hondzie ?

    Nie chcialbym pojawiac sie na pierwszym miejscu jako wynik wyszukiwania
    google: japonska+kosiarka+do+trawy

    KJ ceniący dyskrecję

  • 27. Data: 2010-11-16 12:24:07
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-11-16, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > Czy moglibyscie przestac uzywac mojej ksywki w temacie watku do
    > rozmawiania o Hondzie ?
    >
    > Nie chcialbym pojawiac sie na pierwszym miejscu jako wynik wyszukiwania
    > google: japonska+kosiarka+do+trawy

    Tobie po tej ameryce sie wszystko pomieszalo. Jakiej kosiarki do cholery?
    Tyle razy mowilem - glebogryzarki.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 28. Data: 2010-11-16 12:57:23
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Tue, 16 Nov 2010 13:06:52 +0100) ktos podajacy sie za Tytus z fabryki
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Siemka
    >
    > ***"Piotr Klimek"
    > Dobrze, ze kolesie z nizszych klas MotoGP o tym nie wiedza :)
    >
    > Rozmawiamy o jezdzie bez podzialu na klasy.

    To po co sie spinac, wystarczy przyjac ze mocniejsze motocykle sa szybsze
    na prostych :)

    > A moce ponizej 150 kucy to chyba tylko 125 ccm maja...

    W Moto2 maja 140 :)

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 29. Data: 2010-11-16 12:59:35
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Tue, 16 Nov 2010 12:50:47 +0100) ktos podajacy sie za Tytus z fabryki
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Przy wadze o 30-40kg mniejszej i mocy o 30-40 koni mniejszej daje to rowne
    > szanse. Jednak w Nowodworze wygrywaja litry - bo malo winkli a duzo
    > prostych...

    Jak kierownik dupa to i litrowe V2 nie daje rady nadazyc za 600, czego
    przykladem jestem ja i moje SV :)

  • 30. Data: 2010-11-16 13:51:19
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2010-11-16 13:59, Piotr Klimek pisze:
> [...]
    > wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Jak kierownik dupa to i litrowe V2 nie daje rady nadazyc za 600, czego

    Niedawne porównania pokazują, że litrowe V2 litrowemu V2 nie równe,
    nawet gdy ma teoretycznie taki sam silnik.

    pozdr
    DP
    TL-S