  • 1. Data: 2010-11-14 14:45:27
    Temat: Niech żałują ci...
    Od: AZ <a...@g...com>

    ... co zazimowali już motocykle, no i ci co przesiedli się na skutery.

    Wiosennie dziś.
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 2. Data: 2010-11-14 15:59:52
    Temat: Re: Niech żałują ci...
    Od: Daniel Kowalski <b...@g...pl>

    W dniu 2010-11-14 15:45, AZ pisze:
    > ... co zazimowali już motocykle, no i ci co przesiedli się na skutery.
    >
    > Wiosennie dziś.
    > --
    > Artur
    > ZZR 1200

    Mi się upiekło, bo kilka dni temu, gdy miałem już odstawić motonga do
    garażu na drugim końcu Wrocka, lunął deszcz i odpuściłem ;-) Dzięki temu
    pojeździłem dzisiaj po mieście z kolegą. Z ciekawości chyba potrzymam
    jeszcze maszynę w gotowości, może jeszcze troszkę słonka będzie "na
    dniach". POzdrawiam!

  • 3. Data: 2010-11-14 16:24:04
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    ?Użytkownik "Daniel Kowalski" napisał w wiadomości grup

> [...]

    pojeździłem dzisiaj po mieście z kolegą. Z ciekawości chyba potrzymam
    jeszcze maszynę w gotowości, może jeszcze troszkę słonka będzie "na

    ---------------

    Piszecie jakbyście te motocykle marynowali na zimę, co za problem utrzymać
    motocykl cały czas w gotowości ?
    mam kupę motocykli i jakiegoś wielkiego przygotowania do zimy nigdy nie
    robiłem.

    pozdro
    blur

  • 4. Data: 2010-11-14 16:26:51
    Od: Daniel Kowalski <b...@g...pl>

    <cut>

    > Piszecie jakbyście te motocykle marynowali na zimę,

    He he LOl, faktycznie ;-)

    co za problem
    > utrzymać motocykl cały czas w gotowości ?
    > mam kupę motocykli i jakiegoś wielkiego przygotowania do zimy nigdy nie
    > robiłem.

    Nie mam garażu w domu, a jechać gdzieś po motocykl mi się nie bardzo
    chce, bo to absorbuje mój i czyjś czas. Jak będę miał swój garaż blisko,
    to na pewno nie będę marynował ;-) Pozdrawiam

  • 5. Data: 2010-11-14 16:30:18
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 14 Lis, 17:24, "blur" <b...@p...onet.pl> wrote:

    > Piszecie jakby cie te motocykle marynowali na zim , co za problem utrzyma
    > motocykl ca y czas w gotowo ci ?

    Ja nie marynuję tylko solę w zimie :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2010-11-14 17:01:24
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

    W dniu 2010-11-14 15:45, AZ pisze:
    > ... co zazimowali już motocykle, no i ci co przesiedli się na skutery.
    >
    > Wiosennie dziś.

    No! Ja nawet zrobiłem dziś 50 km z żoną na plecaku :D Fajnie, bo zaczyna
    się troszkę wkręcać :)

    --
    Wojtek Sobociński
    Full szosa 2 sztywniaki

  • 7. Data: 2010-11-14 17:13:22
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2010-11-14 15:45, AZ pisze:
    > ... co zazimowali już motocykle, no i ci co przesiedli się na skutery.

    Siema,

    oj tak! U mnie było dziś 17 C!!! Wróciłem przed chwilą z wypadu po
    mazowieckim, który uskuteczniliśmy z Trampkarzami, kończąc ogniskiem za
    Kołbielą...

    Taka aura, to cud miód!

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 8. Data: 2010-11-14 17:32:47
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2010-11-14 18:01, Wojtek Sobociński pisze:
    > Fajnie, bo zaczyna się troszkę wkręcać :)

    Żona czy moto?

    ;-p

    --
    duddits
    FZ8N.pl

  • 9. Data: 2010-11-14 20:26:47
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

    W dniu 2010-11-14 18:32, duddits pisze:

    > Żona czy moto?

    LOL :D
    Żona...

    --
    Wojtek Sobociński
    Full szosa 2 sztywniaki

  • 10. Data: 2010-11-14 21:10:43
    Od: "R2" <s...@o...eu>

    "blur" <b...@p...onet.pl> wrote > Piszecie jakbyście te motocykle
    marynowali na zimę, co za problem utrzymać
    > motocykl cały czas w gotowości ?
    > mam kupę motocykli i jakiegoś wielkiego przygotowania do zimy nigdy nie
    > robiłem.

    no właśnie jak właściwie przygotowac moto do zimy? ja postawiłem w garażu,
    zalałem do pełna, wyczyściłem, przykryłem pokrowcem , żeby się nie kurzył i
    raz na 2 tygodnie odpalam. Co jeszcze moge zrobić??

    Pozdrawiam
    Artur
    Hornet 600