  • 11. Data: 2010-11-15 15:40:16
    Temat: Re: KillJohn !
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-11-15, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > E tam, niemozliwe zeby uciekl na widok 0,7.
    > A potem stopniowo dojdziemy i do litra.

    Tylko niech ten litr to bedzie normalny litr R4 tzn 4 x 250. Moze
    kolega przejrzy na oczy.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 12. Data: 2010-11-15 15:52:43
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2010-11-15 16:40, AZ pisze:
    > Tylko niech ten litr to bedzie normalny litr R4 tzn 4 x 250. Moze
    > kolega przejrzy na oczy.

    Ewentualnie 2 x 0.5, ale po przyswojeniu z niezmąconym spojrzeniem może
    być problem. Soczewka ma tendencję do ustawiania się na nieskończoność.

    --
    duddits
    FZ8N.pl

  • 13. Data: 2010-11-15 15:52:59
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 15 Nov 2010 16:37:46 +0100 osobnik zwany Kamil Nowak
    'Amil' wystukał:

    > Nastepnym razem sciagnij ten kask, to bedziesz lepiej slyszal.

    ściągnie, a potem na bankomacie zostawi :)

    --
    BMW R1100GS
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 14. Data: 2010-11-15 15:58:30
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-11-15, duddits <d...@N...pl> wrote:

    > Ewentualnie 2 x 0.5, ale po przyswojeniu z niezmąconym spojrzeniem może
    > być problem. Soczewka ma tendencję do ustawiania się na nieskończoność.

    Kolega juz mial 2 x 0.5 i byl problem z ogarnieciem.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 15. Data: 2010-11-15 17:11:33
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał w wiadomości
    news:ibrcj8$6cp$1@inews.gazeta.pl... W dniu 2010-11-15 13:46, Magic pisze:
> [...]
    layer_embedded#!
    > No tak, wystepuje pewne podobienstwa, niestety.
    > Dobrze ze w kominiarce jechalem.
    > KJ

    Tylko kurwa, bądź tak miły i nie katuj tu następną bajką o królewnie
    pizdolonej na wycieczce harlejem po Hameryce. Teraz tu już bym zapleśniał...

    --
    Grzybol

  • 16. Data: 2010-11-15 17:39:40
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"KJ Siła Słów"
    Bo nie ogarniam kontekstu Twojego tekstu.

    Martwie sie o Twoje zdrowie - tyle sie slyszy o przemocy tam za oceanem.

    Tytus z fabryki

  • 17. Data: 2010-11-15 17:45:58
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka
    "AZ" Ostatni Lublin odcisnal mocne pietno

    "KJ" E tam, niemozliwe zeby uciekl na widok 0,7.

    > Tylko niech ten litr to bedzie normalny litr R4 tzn 4 x 250. Moze
    > kolega przejrzy na oczy.

    O dwa mistrze prostej sie odezwaly - jeden kierownik transatlantyka, drugi
    na koniec swiata jechal coby sobie najmniejszym z nieskrecajacych po
    prostych pojezdzic...
    I ze skutersow siem smieja...
    Nie boj nie boj - bedzie literek, mocny literek

    Tytus z fabryki

  • 18. Data: 2010-11-15 19:47:16
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2010-11-15 18:45, Tytus z fabryki pisze:
    > Siemka
    > "AZ" Ostatni Lublin odcisnal mocne pietno

    Jeszcze mu skuters się został był.

    > Nie boj nie boj - bedzie literek, mocny literek

    Aż tak bardzo popsułeś żółte?

    DP

  • 19. Data: 2010-11-15 20:46:35
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Don Pedro"
    Aż tak bardzo popsułeś żółte?

    Nie mocno - ale wkurwia mnie ze jak bym sie nie spinal w winklach to taki
    n.p. wyrob Zjednocznych Zakladow Rowerowych na prostych wszystko odrabia bo
    ma 60 koni wiecej...
    Na tor niestety min 150-160 kucy potrzeba...
    Zolte ma przyjemny zawias, niezgorsze hamulce - poprawilem nieco geometrie
    ale z piecem niewiele mozna zrobic bez duzych wkladow finansowych.

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 20. Data: 2010-11-16 07:18:05
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 15 Nov 2010 21:46:35 +0100) ktos podajacy sie za Tytus
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Na tor niestety min 150-160 kucy potrzeba...

    Dobrze, ze kolesie z nizszych klas MotoGP o tym nie wiedza :)

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/