  • 1. Data: 2010-11-15 12:46:27
    Temat: KillJohn !
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Zarąbali Ci scenariusz ...
    http://www.youtube.com/watch?v=afnPQCEE16o&feature=p
    layer_embedded#!

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 2. Data: 2010-11-15 13:29:09
    Temat: Re: KillJohn !
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2010-11-15 13:46, Magic pisze:
    > Zarąbali Ci scenariusz ...
    > http://www.youtube.com/watch?v=afnPQCEE16o&feature=p
    layer_embedded#!

    No tak, wystepuje pewne podobienstwa, niestety.

    Dobrze ze w kominiarce jechalem.

    KJ

  • 3. Data: 2010-11-15 14:13:33
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"KJ Siła Słów" No tak, wystepuje pewne podobienstwa, niestety.

    Tez kolega po tej wycieczce na HD takim wysokim glosikiem???

    Tytus z fabryki

  • 4. Data: 2010-11-15 14:38:58
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2010-11-15 15:13, Tytus z fabryki pisze:

    > Tez kolega po tej wycieczce na HD takim wysokim glosikiem???

    Ale crosspostujesz z pl.rec.muzyka czy z pl.rec.geje ?

    Bo nie ogarniam kontekstu Twojego tekstu.

    KJ

  • 5. Data: 2010-11-15 14:46:39
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-11-15, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > Ale crosspostujesz z pl.rec.muzyka czy z pl.rec.geje ?
    >
    > Bo nie ogarniam kontekstu Twojego tekstu.

    Wdajesz sie w polemike ze skutersem? Pojebalo Cie?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2010-11-15 14:51:55
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2010-11-15 15:46, AZ pisze:

    > Wdajesz sie w polemike ze skutersem? Pojebalo Cie?

    Wyciągam kolegę z dołka.

    KJ

  • 7. Data: 2010-11-15 15:07:28
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Magic" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Zarąbali Ci scenariusz ...
    > http://www.youtube.com/watch?v=afnPQCEE16o&feature=p
    layer_embedded#!

    Cos Ty Magic ?
    kJ w zyciu by nie poscil takiego babola jak ciegle pojawiajacy sie i
    znikajacy kask :(
    Cala przyjemnosc ze sluchania mi ten pieprzony kask odebral :(

    Cpt. Nemo

  • 8. Data: 2010-11-15 15:18:36
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-11-15, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > Wyciągam kolegę z dołka.

    Obawiam sie, ze juz jest za pozno. Ostatni Lublin odcisnal mocne pietno
    na psychice i kolega zywi odraze do wszystkiego powyzej 250 ccm.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2010-11-15 15:21:18
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2010-11-15 16:18, AZ pisze:
    > Ostatni Lublin odcisnal mocne pietno
    > na psychice i kolega zywi odraze do wszystkiego powyzej 250 ccm.

    E tam, niemozliwe zeby uciekl na widok 0,7.
    A potem stopniowo dojdziemy i do litra.

    KJ

  • 10. Data: 2010-11-15 15:37:46
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    cpt. Nemo napisał(a):
    > Cala przyjemnosc ze sluchania mi ten pieprzony kask odebral :(

    Nastepnym razem sciagnij ten kask, to bedziesz lepiej slyszal.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead