  • 1. Data: 2009-05-31 20:18:42
    Temat: Kilka wypadków drogowych do analizy
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Wklejam linka do ciekawego materiału filmowego - wypadki na skrzyżowaniach w
    Japoni.

    http://www.youtube.com/watch?v=owEAydulyXg

    Jest tu też kilka wypadków z motocyklistami.
    Zaskoczyło mnie, że kierowcy samochodów z taką łatwością pchają się pod koła
    innym. Wymuszają pierwszeństwa w sytuacjach, w których mi do głowy by nie
    przyszło jechać. Nieprawdą wydaje się, że tylko motocykliści czasem są
    "niewidzialni". Czasem nawet ciężarówki wydają się zamaskowane.

    Inną rzeczą jest to, że motocykliście w większości wypadków tak całkiem bez
    winy nie byli - na ogół jechali szybko.

    Myślę, że warto czasem pooglądać tego typu materiały filmowe i
    przeanalizować je pod kątem "jak JA bym się zachował / czy MÓJ styl jazdy
    dałby szansę zapobiec niektórym sytuacjom".

    MN

  • 2. Data: 2009-06-01 06:34:03
    Temat: Re: Kilka wypadków drogowych do analizy
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > przeanalizować je pod kątem "jak JA bym się zachował / czy MÓJ styl jazdy
    > dałby szansę zapobiec niektórym sytuacjom".

    Tyle tylko, ze czasem nie wiadomo kto wymusil, nie widac sygnalizacji
    swietlnei i nie wiadmomo, czy mieli "zielone", czy "zielono w prawo".

  • 3. Data: 2009-06-01 07:18:20
    Od: "Dziadek Mroz" <D...@w...pl>

    > Tyle tylko, ze czasem nie wiadomo kto wymusil, nie widac sygnalizacji
    > swietlnei i nie wiadmomo, czy mieli "zielone", czy "zielono w prawo".

    LOL. W japonii nie stosuje się na jednojezdniach sygnalizacji co zresztą
    widać na vidło

    DL

  • 4. Data: 2009-06-01 18:33:45
    Od: Solo <s...@g...com>

    Marcin N pisze:
    > Wklejam linka do ciekawego materiału filmowego - wypadki na
    > skrzyżowaniach w Japoni.
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=owEAydulyXg

    Mam wrażenie, że cześć z tych kierowców to slepa jest. Bo jak mozna nie
    zauwazyć ciężarówki z naprzeciwka. A do tego jak oni tam zapierdzielają.

    Solo R1

  • 5. Data: 2009-06-01 18:54:33
    Od: N1 <s...@v...pl>

    Oni maja skośne oczy i zeza od urodzenia, to jak maja jeździć?

  • 6. Data: 2009-06-01 18:59:19
    Od: Vir <a...@o...pl>

    > Myślę, że warto czasem pooglądać tego typu materiały filmowe i
    > przeanalizować je pod kątem "jak JA bym się zachował / czy MÓJ styl
    > jazdy dałby szansę zapobiec niektórym sytuacjom".
    >
    > MN

    Mnie to trudno ocenić, bo tam mają ruch lewostronny i to wszystko tak
    jakoś dziwnie wygląda. Zastanawia mnie jednak coś dziwnego i wspólnego
    dla tych wszystkich zdarzeń: jak to nazwać? Obojętność? Puszka wali w
    moto i przez dłuższą chwilę nic się nie dzieje, nikt nie wysiada z
    samochodu, ludzie nie robią zbiegowiska... dziwne to jakieś...jak we śnie

    Vir
    Duża czarna bawarka

  • 7. Data: 2009-06-01 19:26:33
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    N1 pisze:
    > Oni maja skośne oczy i zeza od urodzenia, to jak maja jeździć?

    a ty masz wysokie czolo, nordyckie rysy i duze niebieskie oczy?

    Sieg heil!

    --

    pozdr
    pj

  • 8. Data: 2009-06-02 19:39:23
    Od: N1 <s...@v...pl>

    (pj) pisze:
    > a ty masz wysokie czolo, nordyckie rysy i duze niebieskie oczy?
    >
    > Sieg heil!

    nie, mam poczucie humoru, w przeciwieństwie do Ciebie

  • 9. Data: 2009-06-02 19:52:12
    Temat: Re: Kilka wypadków drogowych do analizy [OT]
    Od: Kefir <k...@o...pl>

    Elou!
    N1 wrote:

    > nie, mam poczucie humoru, w przeciwieństwie do Ciebie

    Byc moze PJ nie czytal z czego smiali sie Amerykanie, PRZED Pearl
    Harbour oczywiscie ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki
    znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona

  • 10. Data: 2009-06-03 18:32:18
    Od: N1 <s...@v...pl>

    Kefir pisze:
    > Byc moze PJ nie czytal z czego smiali sie Amerykanie, PRZED Pearl
    > Harbour oczywiscie ;)

    Kefiru, jesteś niezawodny. O to chodziło ...
    pozdr