  • Data: 2010-12-12 18:11:51
    Temat: Re: Kilka uwag odnosnie iPhone 4
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 12 Dec 2010 18:14:52 +0100, atm napisał(a):

    > 1. Jest designerem i ta minimalistyczna maniera bardzo mu sie podoba,
    > zresza drugi grafik, ktorego znam miedzy innymi z tego powodu przesiadl
    > sie na MacOS z Windowsa (korzysta glownie z pakietu Adobe)

    Mam nadzieję,że żaden z nich nie będzie projektował niczego w mojej
    okolicy, wolę fachowców który wybierają po jakości narzędzia a nie po
    kolorze obudowy.

    > 2. iP4 oferuje wyzsza rozdzielczosc niz konkurencja i znajomy mowi, ze
    > faktycznie nie widac pikseli. Obraz jest ostry i czytelny

    to jest trzeci rodzaj prawdy, są telefony które mają wyższą. Oprócz tego
    rozdzielczość iP4 jest wyjątkowo skutecznie marnowana.

    > 3. Integracja wszystkich mediow w iTunes; dla wielu to przeklenstwo, dla
    > niego wprost przeciwnie. Kupuje tam muzyke, programy, sciaga podcasty
    > video i audio. Pelnia szczescia - nie musi szukac po wielu roznych stronach.

    Tak, wiem, że są tacy co są szczęśliwi co przepłacają.
    http://itunes.apple.com/au/album/the-beatles-box-set
    /id402060584
    http://www.amazon.com/Beatles-Stereo-Box-Set/dp/B002
    BSHWUU/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1292176160&sr=8-1

    > 4. Poczta, sms, mms - wszystko rozwiazane czysto i z klasa, bez zbednych
    > bajerow.

    zwłaszcza brak możliwości kasowania pojedyńczych sms...

    > 5. Wysokiej jakosci aparat foto (przypuszczam, ze kwestia WB zostala juz
    > rozwiazana)

    z tą wysoką jakością nie przesadzałbym.

    > 6. AntennaGate wydaje sie byc historia, sciaskal iP4 na rozne sposoby
    > zwierajac anteny reka i kreski nie spadaly Oczywiscie mozna to zrzucic
    > na oszukany FW, faktem jest jednak ze prowadzi rozmowy bez problemu,

    tak, przez gumowy kondonik ciężko zewrzeć.

    > podobnie jak to bylo z wczesniejsza Nokia.

    spadek sygnału po wzięciu w rękę ma większość telefonów, ale w żadnym nie
    da się zewrzeć palcem telefonu z elementem który jest de facto masą
    urządzenia.

    > 7. Naprawde dopracowany interfejs. Zanim kupilem Nokie 5800 posiadalem

    masz na myśli, że żeby móc zobaczyć najbardziej elementarną informację
    musisz odpalać aplikacje? no proszę cię...

    > zaawansowana alfa, no moze wczesna beta. Pierwsze wraznie "tragedia"
    > Chwile pobawilem sie Nokia N8 - byc moze to taki styl ale przewijanie
    > ekranow to nadal nieporozumienie, najpierw machniesz palcem a pozniej
    > przeskoczy ekran. Oczekiwalbym przynajmniej dobrego skopiowania
    > rozwiazania ktore jest na rynku od kilku lat, jesli nie czegos wiecej.

    aha... a to właśnie małpowanie iPhone daje tą tragedię

    > 8. Kompaktowe rozmiary w stosunku do wielkosci ekranu:
    > http://www.youtube.com/watch?v=8l5o9r2eKGc

    HD2/HD7/Desire HD ma 23% większy LCD będąc tylko 19% większym
    Desire Z ma praktycznie identyczne rozmiary i sporo większy LCD
    Galaxy S ma identyczne rozmiary i LCD większy o ponad 15 %
    itp, itd..

    > 9. Swietnie rozwiazana instalacja programow, mozliwosc ich ladowania
    > zarowno z poziomu komputera jak i iP. Majac porownanie z Ovi store to
    > jak dzien i noc.

    Zademonstruj ładowanie programów z poziomu komputera, najlepiej legalnych i
    bez utraty gwarancji.

    > Druga rzecz tutaj, to wyszukiwanie programow w iTunes. Nie wiem co
    > Google tutaj wymodzilo nie dajac opcji search w Android Market.
    > Pewnie to bedzie przelomowy ficzer niebawem, ucza sie marketingu od
    > Stefana ;]

    Widziałeś ty kiedyś Android Market na oczy?

    > 10. Od dawna Stefan nie oferuje tylko konkretnego urzadzenia, klient
    > dostaje cale srodowisko, proste i szybkie w obsludze oferujace szeroki
    > wachlarz atrakcji. Chcialbym aby inne firmy "choc" tyle mogly zaoferowac
    > i nie mam na mysli tutaj tylko aplikacji iOS

    no tak.. zastanawianie się czy bateria wytrzyma do wieczora, czy ich
    telefon przekraczający wartoscią wiele samochodów w Polsce będzie
    porysowany po roku jak pełnoletni polonez i inne rzeczy, to rzeczywiście
    atrakcje. Choć nie jestem pewien, czy jestem do końca zainteresowany.

    > 11. W pakiecie darmowe samodowartosciowanie i nobilitacja. Zadna inna
    > firma chyba nie dodaje tego do swoich wyrobow. Tutaj nabywajac cokolwiek
    > ze znakiem jablka automatycznie dostepujesz czegos niezwyklego. Mowie to
    > polzartem oczywiscie, ale fakt faktem, ze to rowniez wplywa na
    > postrzeganie klientow.

    tak, wiemy
    http://asset.soup.io/asset/1182/1043_07ac.gif

    > MacOSa rowniez nie uzywam, ostatnim razem gdy mialem kontkakt z tym
    > systemem to na dwoch MacPro postawilem Winde, zamienilem w maszyny
    > renderujace i wstawilem za smietnik.

    może warto by coś się dowiedzieć o sprzętach o których się pisze? Bo na
    razie to plasujesz się w okolicach poziomu Kamińskiego aka
    Strybyszewskiego, czyli trudno niżej.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "geohot to troche narcyz i mitoman" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan