    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Kilka tysiecy zdjec
    Date: Sat, 26 Dec 2009 13:27:44 +0100

    "XX YY" c...@j...goog
    legroups.com

    > 2200 zdjec z meczu oznacza jedno jedno ujecie srednio co ok 3 sek.
    > jesli kazdemu zdjeciu poswieci przy przegladaniu tylko 2 sek. oznacza
    > to ze potrzebuje ok 1,5 godz. na przejrzenie tego co zrobil.

    A że mecz trwa dwa razy po 45 minut, czyli 90 minut, czyli 1.5 godziny... ;)
    Czasu na pstrykanie i na oglądanie mamy tyle samo -- 1.5 godziny,
    ale jednak z jakiegoś powodu strzelamy co 3, a oglądamy co 2 sekundy... :)

    Rozumiem odwrotną sytuację -- co 2 strzelamy (z jednosekundowymi odstępami
    potrzebnymi właśnie na strzał, który przeca trwa, choć czy ja wiem, czy aż
    tak długo) i przez 3 oglądamy z założeniem, że czas przerzucania wzroku ze
    zdjęcia na zdjęcie jest pomijalnie mały...

    A może... Może właśnie czas na przerzucenie wzroku z fotki na fotkę trwa aż 1
    sekundę... ;)

    A gdyby tak wszędzie, absolutnie wszędzie zainstalować kamery...
    Nakręciłaby się koniunktura na aparaty i na obiektywy czy sprzęt
    fotograficzny w ogóle, pracę znaleźliby kamerzyści czy fotografowie...
    Później pracę by mieli selekcjonerzy... [no, i oglądacze profesjonalni]

    Bosko...

    No nic... Do roboty fizycznej trzeba iść, czyli sprawdzić, ile to jest te 2200 na
    mecz...

    90*60=5400

    54/22=2,45454545454545
    22/54=0,407407407407407

    I wszystko jasne... Raz zaokrągliłeś w górę a raz w dół...

    Ciekawe, czy wiesz, dlaczego tak akurat zaokrągliłeś?
    Wiadomo, że jeśli w butelce mieści się 0.9 litra a jedna
    niepodzielna kropla zajmuje 1/3 litra, to w butelkę można
    zmieścić tylko dwie takie krople. :)

    A Ty -- jakiego przybliżania i jakiego zaokrąglania użyłeś? :)

    > Nie sadze zeby redakcja dokonywala piewszej selekcji , to byloby zbyt
    > drogo dla redakcji - dokonuje jej fotograf prasowy na miejscu.

    > to jest rosyjskie podejscie do zagadnienia - zalac masa , w
    > przeciwienstwie do padejscia amerykanskiego - jednym celnym strzalem
    > polozyc dziesieciu indian i bizona do tego..

    Akurat Amerykańce i Ruskie stosują te same taktyki.
    Nawet samoloty mają niemal identyczne. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'