  • 61. Data: 2012-07-23 12:54:16
    Temat: Re: Kilka pytań po stłuczce
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RadekNet" napisał w wiadomości grup
    On Mon, 23 Jul 2012 08:01:31 +0200, J.F.
    <j...@p...onet.pl>

    >Hmmm z tym ostatnim bym mogl sie zgodzic. Moze faktycznie to to.

    A z tym pierwszym nie ?

    Ile w IRE kosztuje samo OC - tak dla porownania.

    Albo ile tam kradna samochodow rocznie, jesli mamy AC porownywac.

    J.

  • 62. Data: 2012-07-23 12:59:43
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    On Mon, 23 Jul 2012 12:54:16 +0200, J.F <j...@p...onet.pl>
    wrote:

    > A z tym pierwszym nie ?

    Nie, bo jak w Pl do golego OC doliczysz assistance (ala takie prawdziwe -
    nawet pod domem Ci kolo wymienia), szyby itp itd to wielkiej roznicy nie
    ma. No i jeszcze warto by przyjac, ze tam ciut nowsze auta jezdza wiec
    koszy napraw wieksze.

    > Ile w IRE kosztuje samo OC - tak dla porownania.

    Myszlisz, ze przy takiej cenie pakietu ktos w ogole kupuje gole OC?
    (kosztuje niewiele mniej)

    > Albo ile tam kradna samochodow rocznie, jesli mamy AC porownywac.

    Moim zdaniem kradzerze to jakis nieduzy odsetek - glownie chodzi o szyby,
    assistance i naprawy powypadkowe.

    Pozdr.
    --
    Radoslaw Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 63. Data: 2012-07-23 13:57:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >Nie, bo jak w Pl do golego OC doliczysz assistance (ala takie
    >prawdziwe - nawet pod domem Ci kolo wymienia), szyby itp itd to

    Assistance u nas czasem "darmo" daja, wiec moze to nie taki wielki
    koszt :-)

    >No i jeszcze warto by przyjac, ze tam ciut nowsze auta jezdza wiec
    >koszy napraw wieksze.

    Albo i mniejsze - bo tam jest sens naprawiac, a u nas juz "szkoda
    calkowita".

    >Myszlisz, ze przy takiej cenie pakietu ktos w ogole kupuje gole OC?
    >(kosztuje niewiele mniej)

    Tylko wiesz - wielorako mozna na to patrzec - moze to cena specjalnie
    zawyzona, bo i tak malo kto bierze, a moze gros kosztow to jednak OC,
    i adekwatna skladka to np 1200zl.

    >Moim zdaniem kradzerze to jakis nieduzy odsetek - glownie chodzi o
    >szyby, assistance i naprawy powypadkowe.

    W Polsce znacznie spadlo, ale jednak ciagle troche kradna, i znow
    trudno porownac ..
    aczkolwiek ostatnio to raptem 16 tys, czyli 1 promil. Nawet zakladajac
    ze 2/3 pojazdow jest kompletnie nie narazonych - to dla tych
    narazonych jest to i tak ponizej 1%.

    J.

  • 64. Data: 2012-07-24 14:58:46
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-07-15 11:25, to pisze:

    > Im więcej osób będzie brało zastępczy, tym droższe będą się robiły
    > ubezpieczenia. I to drastycznie droższe. Na pewno o to Wam chodzi?

    Oczywiście, i na pewno nie tego bym chciał - tak długo jak sam nie będę poszkodowany.

    Bo wtedy, to wiesz: mój indywidualny wkład w zwyżki OC to jakieś niemierzalne
    promile,
    za to wygoda z wypożyczenia auta - znaczna. Więc rachunek jest prosty.
    A w kazdym razie nie licz na to, że znajdzie się wielu altruistów myślących
    inaczej...

  • 65. Data: 2012-07-24 15:06:32
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-07-15 15:19, to pisze:
    > begin Czeslawek

    > Masz na myśli pieniądze ukradzione wszystkim ubezpieczonym?

    Zwrot najmu się należy. W dodatku koszty dla reszty ubezpieczonych nieco niższe
    (najem nieco poniżej ceny rynkowej) więc powinieneś się cieszyć.
    Skoro tak, to dlaczego masz pożyczyć od obcego zamiast od kumpla?

    Jedynie to ostateczne dzielenie się nie będzie nielegalnie... chyba że umową
    darowizny, opłacic podatki... ;)

  • 66. Data: 2012-07-24 16:57:13
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Budzik

    > ROTFL!

    Co Cię bawi? Czegoś nie zrozumiałeś?

    --
    ignorance is bliss

  • 67. Data: 2012-07-24 21:56:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail t...@i...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Co Cię bawi? Czegoś nie zrozumiałeś?

    nawet pasuje wpis z twojej sygnaturki.
    Ignorancja to błogosławieństwo.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiarą można manipulować. Tylko

  • 68. Data: 2012-07-25 01:24:09
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Budzik

    > nawet pasuje wpis z twojej sygnaturki. Ignorancja to błogosławieństwo.

    To prawda, a Ty jesteś tego doskonałą ilustracją! Muzgowcu.

    --
    ignorance is bliss