  • 51. Data: 2012-07-16 23:34:13
    Temat: Re: Kilka pytań po stłuczce
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik to t...@i...pl ...

    > A 50 innych weźmie co im dają, 50 kolejnych wykłóci się na 4000, zrobi
    > u Ziutka za 2000 albo wcale i resztę wyda na wódkę. Dzięki temu masz
    > niższe składki, a jak się wysiliłeś to i za ASO Ci zapłacili. Czyli
    > powinieneś się cieszyć.

    tak, ale w moim przypadku dziwne było własnie to, że się nie taegowali, że
    nie było kontroferty.

    > Co Cię dziwi w tym, że przebieg obniża wartość auta?

    Czytałęś co pisałem? Nie zczytali przebiegu, założyli sobie, że ma być taki
    i taki.

    > Jakby Ci z miejsca dawali wycenę po cenach ASO i bez problemu tyle
    > wypłacali, to byś płacił za OC pewnie 2 jak nie 3 razy więcej.

    Ale ja nie twierdzę, że powinni dwać w cenach ASO.
    Pokazuje tylko, że coś jest z tymi wycenami nie tak, skoro zapłacili 10.000
    tam gdzie 7.000 tez byłoby ok.

  • 52. Data: 2012-07-17 08:54:40
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Budzik

    > Ale ja nie twierdzę, że powinni dwać w cenach ASO. Pokazuje tylko, że
    > coś jest z tymi wycenami nie tak, skoro zapłacili 10.000 tam gdzie 7.000
    > tez byłoby ok.

    Za ASO zapłacili, bo przegraliby w sądzie, a kwota była na tyle znaczna,
    że pewnie byś tam poszedł.

    Jak ktoś chce w gotówce, to starają się dać jak najmniej, bo dla
    przytłaczającej większości to co proponują to i tak znacznie więcej niż
    zamierzają wydać na naprawę.

    I tak to się kręci, dzięki temu mamy mniejsze stawki. I tak za dużo dają
    w gotówce, o czym jasno świadczy np. przykład tego ostatniego oszusta,
    który żył z OC, a przypuszczam, że jest takich znacznie więcej tylko w
    mniejszej skali.

    --
    ignorance is bliss

  • 53. Data: 2012-07-17 11:57:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik to t...@i...pl ...

> [...]
    > w gotówce, o czym jasno świadczy np. przykład tego ostatniego oszusta,
    > który żył z OC, a przypuszczam, że jest takich znacznie więcej tylko w

    zakłądam, że w tym przypadku problemem nie jest gotówka a brtak współpracy
    między TU.

  • 54. Data: 2012-07-17 13:12:40
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Budzik

    > zakłądam, że w tym przypadku problemem nie jest gotówka a brtak
    > współpracy między TU.

    No niezupełnie, bo zwróć uwagę, że gość rozbijał wielokrotnie to samo
    auto (tzn. rozbijał chyba 3 różne, ale każde wiele razy), a przy tym
    udawało mu się z tego żyć. Czyli naprawiał za dużo, dużo mniej niż
    dostawał.

    --
    ignorance is bliss

  • 55. Data: 2012-07-17 13:57:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik to t...@i...pl ...

> [...]
    > auto (tzn. rozbijał chyba 3 różne, ale każde wiele razy), a przy tym
    > udawało mu się z tego żyć. Czyli naprawiał za dużo, dużo mniej niż

    A moze czasami nie naprawiał?
    W sumie to nie wiem, czy i kto powinien takie ekstrema wyłapywać? Może
    policja?

  • 56. Data: 2012-07-22 13:29:05
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    On Mon, 16 Jul 2012 10:13:23 +0200, J.F <j...@p...onet.pl>
    wrote:

    > Chcialbys byc nie rabany ? Wyplacimy gotowka w/g kosztorysu z aso,
    [ciach]
    > Tylko nie zdziw sie potem ze skladka nie bedzie 500zl, ale 2500. Albo i
    > 5000, bo jak sie ludzie zorientuja, to zaczna sie czesciej podkladac,
    > albo tak po kolezensku - wjedz we mnie, podzielimy sie zyskiem po rowno

    Temat wraca jak bumerang ... wyjasnij mi jakim cudem mialo by wzrosnac
    polskie OC skoro w takim Ire ubezpieczenia dzialaja "bez rabania" a
    _pelen_pakiet_ kosztuje Cie ~1500zl (mowa o analogicznym stazu w u? U nich
    sie oplaca u nas nie?

    Pozdr.
    --
    Radoslaw Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 57. Data: 2012-07-22 15:53:28
    Od: to <t...@i...pl>

    begin RadekNet

> [...]
    > polskie OC skoro w takim Ire ubezpieczenia dzialaja "bez rabania" a
    > _pelen_pakiet_ kosztuje Cie ~1500zl (mowa o analogicznym stazu w u? U

    Na przykład takim, że tam wypadki są rzadsze? Ludzie, ruszcie muzgami.

    --
    ignorance is bliss

  • 58. Data: 2012-07-22 19:56:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail t...@i...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > ruszcie muzgami.

    ROTFL!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,

  • 59. Data: 2012-07-23 08:01:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 22 Jul 2012 13:29:05 +0200, RadekNet napisał(a):
> [...]
    > polskie OC skoro w takim Ire ubezpieczenia dzialaja "bez rabania" a
    > _pelen_pakiet_ kosztuje Cie ~1500zl (mowa o analogicznym stazu w u? U nich

    Moze dlatego ze to jednak ze 3x drozej niz u nas, a zakres ubezpieczenia
    niecale 2x wiekszy. A moze dlatego ze mniej wypadkow.

    A w ramach tego pelnego ubezpieczenia jest pojazd zastepczy na dowolnie
    dlugo ?

    No bo jak chcesz podniesc wyplaty nie podnoszac kosztow ?

    J.

  • 60. Data: 2012-07-23 11:27:15
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    On Mon, 23 Jul 2012 08:01:31 +0200, J.F. <j...@p...onet.pl>
    wrote:

    > Moze dlatego ze to jednak ze 3x drozej niz u nas, a zakres ubezpieczenia
    > niecale 2x wiekszy. A moze dlatego ze mniej wypadkow.

    Hmmm z tym ostatnim bym mogl sie zgodzic. Moze faktycznie to to.

    > A w ramach tego pelnego ubezpieczenia jest pojazd zastepczy na dowolnie
    > dlugo ?

    Teoretycznie na 7 dni, ale ... jesli chodzi o znana mi praktyke to albo po
    tych 7 dniach masz kase na koncie (kradziez auta), albo z lekkimi oporami
    pozwalaja Ci trzymac zastepcze dluzej, jesli mechanik nie radzi sobie z
    naprawa.

    Pozdr.
    --
    Radoslaw Wrodarczyk