    From: Mike <m...@m...patrz.w.sigu>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kilka pytań po stłuczce
    Date: Sat, 14 Jul 2012 12:01:45 +0200

    > A tak szczerze - jestes pewny ze najpierw on w ciebie a potem w niego a
    > nie odwrotnie ?

    Aha, ja i moja szyja jesteśmy pewni że dostałem dwa strzały z tyłu ;)

    > Ubezpieczyciel od AC czy twojego OC, czy jego OC ?

    Mój ubezpieczyciel w ramach pakietu assistance. AC nie mam.

    > Byla - trzeba bylo powiedziec ze nr 4 prawde mowil i wina nr 5 :-)
    > Pod warunkiem ze 5 sie przyzna :-)

    Zaczynam myśleć, że tak trzeba było robić, choć "nie ładnie" to wszystko
    by uprościło, szczególnie że pani w nr 5 jakoś nie stawiała oporu ;)

    > Oj, zebys sie nie zdziwil ze za 4 miesiace. A jak sie delikwent uprze,
    > to sprawa sie skonczy za poltora roku

    Super, świetnie ;) Bo już wiem, że przez cały ten okres muszę płacić OC.

    > A za wykorzystane ... zwrot od sprawcy sie nalezy :-)

    Z urzędu, czy żeby się o to ubiegać muszę go zaprosić do sądu?

    > Znasz ubezpieczyciela sprawcy ? Zadzwon do nich jak najszybciej.

    Nie znam, jest szansa wyciągnąć te dane od Policji?..... choć nie wiem
    czy w tym całym zamieszaniu powypadkowym nie dosłyszałem, że miał
    ubezpieczenie tam gdzie ja (axa), może to coś ułatwi...

    Foto dla ciekawskich ;)
    http://img407.imageshack.us/img407/7457/dsc6106h.jpg

    --
    pozdrawiam