  • Data: 2012-07-15 09:11:43
    Temat: Re: Kilka pytań po stłuczce
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 14 Jul 2012 14:37:33 +0200, Mike napisał(a):

    > Auto zastępcze mi się z jakiej racji należy?

    Nalezy, nie nalezy ... Generalnie w ramach szkody pozbawiono cie samochodu
    na pewien czas, to nalezy ci sie zastepcze. Ubezpieczyciele w uzasadnionych
    wypadkach zwracaja, w innych sa niechetni, rozne sady im mowia ze sie
    nalezy, oni nadal sa niechetni, bo to jednak duzy koszt.

    Ja tylko ostrzegam ze ta sprawa szybko nie pojdzie, a jak sie skonczy to
    nie wiadomo. I moze sie okazac ze za wynajem nikt nie zaplaci.

    Wiec raczej kup auto na kredyt, i o odsetki bedziesz mogl wtedy wystepowac
    ... albo zaloz wypozyczalnie samochodow, bo to moze byc zloty interes z
    niewielkim ryzykiem :-)

    > Moje w środku, z przodu jeszcze był ford ka a z tyłu ford focus. Ka
    > zahamował, audi zahamowało, ja wyhamowałem jak pisałem w pierwszym
    > poście, więc wypraszam sobie ;P. Pan ze scenica chyba się na coś

    Pan ze scenika tez sobie wyprasza :-)

    > zapatrzył, bo ja po mocniejszym hamowaniu mam odruch zerknięcia w
    > lusterko i zobaczyłem już tylko panikę w oczach, a potem już tylko bum
    > ;).

    Hamulca nie wcisnales, czy slady na asfalcie nie zostaly ?
    Co prawda niczego by nie dowodzily, bo rownie dobrze mogles ostro hamujac
    zablokowac kola metr przed audi i sunac dalej :-)

    > Najśmieszniejsze jest to, że zniszczenia są gołym okiem widoczne gdzie
    > poszło główne uderzenie. A no i już widzę jak by focus miał przepchnąć
    > kolejno scenica, accenta potem ruszyć jeszcze ciężkie audi żeby się
    > wbiło w KA ;)

    Nie wiem czy niemozliwe, ale tak na oko to tez masz przod bardziej rozbity
    niz tyl :-)

    > Aha- ciekawostka, z KA, choć dostał już stosunkowo lekko posypało się
    > chyba z 2kg rdzy na asfalt :) rocznik chyba coś koło 96-98 ;)

    Fordy w tym roczniku jakies takie sa - obejrzyj stare mondeo - kazde juz
    dziurawe.

    J.