  • Data: 2012-07-14 14:37:33
    Temat: Re: Kilka pytań po stłuczce
    Od: Mike <m...@m...patrz.w.sigu> szukaj wiadomości tego autora

    > Moglo sie zdarzyc 5 w 4, 4 sie odbija i w 3, 5 zwalnia i dobija za moment
    > drugi raz.

    Oj nie :) Zresztą wtedy zniszczenia by były inne. Ewidentnie największa
    energia poszła w zderzenie 4 w 3, nr 5 miał tylko przód lekko puknięty
    chyba nawet klosze całe, a nr 4 (scenic) miał tak przód przesunięty, że
    drzwi mu się nie chciały za dobrze otwierać.

    > Zadzwonic mozesz, jesli pamietasz jego numer rejestracyjny, to moze da sie
    > cos pogadac. W koncu im tez powinno zalezec na niskim odszkodowaniu a nie
    > placeniu za auto zastepcze przez poltora roku :-)

    Auto zastępcze mi się z jakiej racji należy? W moim pakiecie w axie
    OC+assistance (baza + midi) mam zaznaczone że w razie wypadku samochód
    zastępczy ale na 3 dni...

    > To twoje w srodku ? Nie zachowalo sie bezpiecznego odstepu, przywalilo w
    > audi, a teraz zwala cala wine na tego z tylu :-)

    Moje w środku, z przodu jeszcze był ford ka a z tyłu ford focus. Ka
    zahamował, audi zahamowało, ja wyhamowałem jak pisałem w pierwszym
    poście, więc wypraszam sobie ;P. Pan ze scenica chyba się na coś
    zapatrzył, bo ja po mocniejszym hamowaniu mam odruch zerknięcia w
    lusterko i zobaczyłem już tylko panikę w oczach, a potem już tylko bum
    ;). Pani w Focusie może i miała sensowną odległość od scenica, ale w
    razie hamowania, a jeżeli ten się nagle zatrzymał do 0 na odcinku dwa
    metry, to i tak dobiła, no i właśnie na tym szkopuł polega, że pan ze
    scenica utrzymuje, ze też zdążył wyhamować.
    Najśmieszniejsze jest to, że zniszczenia są gołym okiem widoczne gdzie
    poszło główne uderzenie. A no i już widzę jak by focus miał przepchnąć
    kolejno scenica, accenta potem ruszyć jeszcze ciężkie audi żeby się
    wbiło w KA ;)

    Aha- ciekawostka, z KA, choć dostał już stosunkowo lekko posypało się
    chyba z 2kg rdzy na asfalt :) rocznik chyba coś koło 96-98 ;)

    --
    pozdrawiam
    Mike